Nehéz szívvel, de megváltam a 18as sokküllős gyári aluktól.... Hál istennek jó helyre kerültek....Ferko cartárs nagyvadát ékesítik már!
Sokat agyaltam mi legyen helyette....
Végül vadi új 18-as füstezüst quadrifoglio style szettre esett a választás. Kicsit aggódtam hogy fog állni rajta mert a neten sehol nem találtam képet olyan 166ról ami ilyen papucsokat hordana.
De nem bántam meg... Élőben elképesztő, főleg ezzel a színnel 😀
A hideg beálltával gázolajszag kezdett bejönni az utastérbe.... Gyorsan kiderült hogy a magasnyomású a végét járja.... Felújították és megszűnt a szag, és persze nem is ereszti már a gázolajat!
Megtörtént az olajcsere minden szűrővel...... 302000km
Az első keresztstabrúd két szilentje is cserélve!
Ja, leápoltam mindent, ami bőr a beltérben!
Végre beraktam a rég megvásárolt vadi új váltógombot.Először nehezen mozdult meg a régi,de utána könnyen lehúztam kézzel!Előtte lefújattam matt lakkal hogy ne kopjon le a kaligráfia,mint a régiről!
Milyen régóta vágytam rá...Végre ez IS meglett!!!
Egyszercsak kattanó hang jött ki a bal hátsó ajtóból miközben engedtem volna fel az ablakot!Ezután már csak lefelé ment,felfelé pedig csak kézzel tudtam feltolni!Na jó.....kárpit le.....majd látom hogy az a kék műanyag bizbasz amihez a bovdeneket rögzítjük kettétört!Neten rendeltem egy másikat majd egy hozzáértővel berakattam....nem volt egyszerű,volt benne egy kis rögtönzés,de megoldódott!Végre újra működik....
Egy ideje már sajnos elég nehezen indult a nero! Hidegen egy kicsit jobb volt de üzemmelegen szörnyen sokára kapta el....és még eléggé be is remegett a bódé!
Én a nagynyomásúra gyanakodtam....de végülis az egyik porlasztó volt a ludas....menthetetlen volt! Csere használt,bemért másikra!Most már szépen indul és nem remeg be indításkor! Volt gázolajfolyás is....az pedig a gázolajszűrőből jött...a gumitömítés volt a ludas!
A múltkori nagy zuhé közben hazafeléfelé tartottam, mikor a lapátok megálltak 45 fokban és ezután már meg se mozdultak!
A motorhoz kapcsolódó rúdnak a csavarja eltört....valószinűleg azért mert a motor rögzítő csavarjai nem voltak lehúzva rendesen ezért kotyogott és a csavar megfeszült!
Cseréltük a kart egy hibátlan bontottra,beállítottuk újra a lapátokat és újra jól működik!
Grazie Ákos cartárnak!!!!
A hátsó kerekek előtti illesztésnél levő rozsda megszüntetése, a zárhídon található rozsdakezdemények kezelése! A küszöb hibátlan!
Scudetto csere vadi újra emblémával és a scudettoban található műanyag elemmel együtt!
Zender kit felrakása, apró lakkhibák és sérülések eltávolítása!
Hátra van még a zender hátsó szárny felragasztása,ragazzon végdob felrakása, első lámpák felújítása!
Egyik reggel beinditottam a bellát....riasztóan kolompolt benne vmi!Motorháztető fel...hosszbordásszíj oldala cafatokban!fasza...szerelőhöz még el tudtam vele menni,tegnap hív,kész....mondom fasza! De rögtön elszomorított ugyanis a főtengelyékszíjtárcsán kívül mindent cserélni kellett...vezetőgörgők,önfeszítő egység,generátor szabadonfutó és generátor csapágy!Fasza...de most már csendben forog!
Sikerült venni egy gyári új scudettot...emblémával!
Annyi új cuccom van már a nerohoz....ideje lenne felpimpelni végre :)