Blog >> scudetto
Nem is bírtam sokáig, fel is került az újonnan rendelt méhsejtes hűtőrács. Lökhárító levétel nem volt gond, igazából előbbre tettem egy szerelő és virág ládára (1. kép), a csatlakozókat sem oldottam, így is hozzá lehetett férni a cseréhez. Az újon alul és felül két pöcköt kellett fogóval rövidebbre vágni, mert nem abba a lyukba passzoltak volna.
Sokat dob az összképen, pedig a 2014-es pajzs sem olyan csúnya, főleg ha QV Line vagy Sportiva (2. kép. De így modernebb. (3. kép) Később majd kap karbon V formát még vagy lakk feketét, majd eldöntöm
Végre felkerült az új fl antracit scudetto és az új fl hátsó embléma. (Egészben, mikrokapcsolóval együtt cseréltük.) Ezeken kívűl bekerült az új csomagtérajtó rugós ütköző is. Plusz a csomagtérajtó belseje is ki lett fújva olajos viasszal, hogy minél tartósabb legyen a múltkori javítás után.
Pár perce megérkezett a futár a várva várt csomaggal.
Júlia kap pár szép új kiegészítőt:
- FL Antracit Scudetto
- FL hátsó embléma
- FL felnikupakok
- QV matrica (Tudom, hogy csak 1.4 TB, de mindig is nagyon tetszett és a hozzá kötődő sztori is.)
- Antenna
- Csomagtérajtó rugós ütköző
- Textilszőnyeg
- "D" profil gumitömítés (Motorteret szeretném picit szigeteltebbé tenni a vízzel szemben.)
- Turbo olajzócső csavar a két alátéttel a következő olajcseréhez
Már csak egy kis idő kell, hogy minden szépen a helyére kerüljön.
Új első hátsó emblémákat kapott Bella mert a hátsónak a nap kivette a színét az első meg már nem volt szép.
Előtte utána képek.
Ma nekiálltam és lekaptam a scudettót, hogy megszabaduljak a kavicsfelverődés okozta sérülésektől. Nem volt a legszebb látvány, hogy a felfogatásokból 2 törve volt és a scudetto alatt lévő műanyag rácsból is hiányzott vagy 2 csavar :| Sebaj, felújítjuk és még szolgál egy ideig. Gondos csiszolás követte a leszerelési folyamatot, majd több rétegben való festés, majd lakkozás. Új emblémák már úton vannak. Sietnem kellett, mivel holnap megy szervizbe felmérettetésre a kocsi - nagyon kíváncsi vagyok, remélem azért kenyérre még marad pénzem :DD
Amíg a festék száradt, addig körbeszaglásztam a biztosítékokat keresvén azt, amelyik felelős az indexek, vagy akár a levegő irányának áramlását szabályozó után (ha egyáltalán van ilyen ?!) Sajnos nem sok sikerrel, de azt hiszem, legalább egy katasztrófát megelőztem az egyik biztosíték cseréjével.
Fangiotól vettem egy használt pajzsot, postával volt azt hiszem 5.500 Ft. Le akartam cserélni az emblémát rajta, a harmadik passzol is rá. Elaforgtól gyári 3.448 Ft
Sikerült venni egy gyári új scudettot...emblémával!
Annyi új cuccom van már a nerohoz....ideje lenne felpimpelni végre :)
El volt pár "fog" törve a gyári scudetton így inkább kicsit átmoddingoltam rácsos verzióra.
Scudetto:
Költség: 2500 Ft volt a rács
Ragasztó: volt itthon, így ennek az árát nem tudom
Ezüst festék: 1200 Ft ( Motip)
és az idő amit ráfordítottam, de az eredmény megfizethetetlen :)
Burkolat:
Fekete matt festék: 990 Ft ( Very well márka)
Lakk festék: 3-4 laza mozdulattal "megfröccsentve" - kicsit így selyemfényű lett
Piros festék: 1200 Ft (Very well) - a Maestro márkát nem ajánlom nagyon rossz-
Kipufogó:
LM-ben Szombathelyen vásároltam rá egy véget, 4500 Ft volt, jó minőségű, strapabíró nagyon.
A motorháznyitó kampót is átfújtam pirosra.