Hongos bugás volt egy ideje. Kiderült a jobb kerèkcsapágy búg. Egyben cserèlve lett a fèltengely porvèdő, ès alsó gömbcsukló pirvèdő is.
Tavaly meg lett javìtva a bal küszöb. Elöl hátúl rozsdásodott. Szerencsère csak a kèt vège, nem kellett kompletten cserèlni. Lakatos festette, nem fènyező, időhiány miatt.
Kicsit viseltes volt, ìgy kicserèltem utángyártottra a kulcsházat. Ahogy szettem szèt a règit, szètszakadt a gumi, megkemènyedett.
Már règóta szúrja a szemem a matt lámpa. Ajánlottak egy lámpa polirozost, aki ráadásul ingyen kijön a környèken. Gözölős technikát használ. Vègeredmèny jó lett.
Termosztát cserènèl èszrevettem, a kiegyenlítő tartály is viseltes. Illesztèseknèl repedezett, kis cső vège is letört. Szètszedès után derült ki. 7 ève cserèltem, ennyit bírt ki.
Elfojt a vízem, felment a hőfok. Termosztát egyik műanyag csöve letört. Behr volt benne. Persze megint ilyet sikerült venni. Elöszőr Dayco-t rendeltem, de más volt a kialakítása, így nem lett beszerelve.
Bal oldala szèt volt menve, típushìba. Keresgèltem hozzá jobb első ülèst, hogy majd abból megcsinálom. De vèletlenül találtam a jofógàson, egy gyári új ülölapot.
Csúnya kopott volt a lapát, ezért lefestettem. Vettem rá új ablaktörlő gumikat. Gyári Bosch Aerotwin-t. Tökéletesen töröl, hangtalanul.
Bal küszöböm el kezdett rozsdásodni. Így elől hátúl, javítva lett. Többi része, jó volt. Még egy fényezés vár rá.