Régóta szórakozik a klímàm. Néha jó volt, néha nem. Vettem egy bontott klimakompresszort, és egy új száritót. Amikor kiszedtèk a száritót, golyók estek ki belőle. Széthulott a száritó és eltőmitette a klímahütöt is. Így azt is cserélni kellett. Végre újra jó a klìmám. Tavaly is szórakoztam vele, de nem derült ki a szárító hiba. Kelett volna cserélnem azt is. Ha kompresszort cseréltek, száritót is kell, főleg ha még gyári. Nem kerül sokba. Arra vigyázzatok, a száritónál hogy előtte fesétek le feketére, mert csúnyán kilátszik. A gyári fekete volt. Majd benyúlok egy ecsettel és lefestem, vagy ílyesmi. Talán fóliát megpróbálok ráragasztani, még nem tudom. Szét nem akarom ezért szedni az elejét.
A ködlámpa körüli keretről a króm, már megint csúnyán lekopott. Másfél évet bírt az után gyártott. Kis króm karikáért nem akartam 15e kiadni. Szerencsére könnyen ki lehet pattintani a króm keretet. Lecsiszoltam a krómot. Volt kéznél keréktárcsa ezüstöm, azzal lefújtam. Nem a legszebb a színe, de jobb mint volt (kép 1-5). Ha látok valahol króm festéket, lefújom vele, kipróbálom.
----------
Update: Lefestettem króm festékkel. Nagyság rendel jobban néz ki. Nagyon finom papírral kell megcsiszolni, hogy szép legyen az eredmény. 3 réteget fúlytam rá mire jó lett (kép 6-10). Króm vs. ezüst festék (kép7), van különbség.
----------
Update: Hamar lekopott a króm festék. Megint csúnya matt.
A motortér tűzfalnál lévő szigetelő gumi, állandóan lefordult a helyéről. Már meg őrültem tőle, hogy amikor felnyitom a géptetőt, mindig le van csúszva helyéről. Próbáltam kétoldalas ragasztóval, majd szilikonnal oda ragasztani, de így is mindig lejött. Bontóból hoztam egy másikat. Kiderült amikor felraktam, hogy az enyémnek a két széléből alul, le van vágva kicsit (kép 1-2). Ezért nem maradt a helyén. azt hittem gyári kivágás, de nem néztem meg elég alaposan. Most hogy fent a másik, másképp is áll rajta a gumi. Végre nem csúszik le.
Már egy ideje recseget ropogot. Sokáig húztam halasztottam, de még időben lett cserélve. Állitólag a külső része meg volt picit repedve. SKF került bele. Azóta csend van.
Télen sikerült újra fennakadni egy magas padkàn. Megint eltépte a lökhárítót a szokott helyen. Egy kis ecsetelős javító festékkel megoldottam ideiglenesen a fényezést. Csak közelről látszik.
Féktárcsám már méret alatt volt, így megérett a cserére. Ate-t vettem, Trw betéttel Gyárilag le volt kezelve a felülete egy ezüstös színnel. Mivel a régi fekete volt, és a hátsót is feketére festettem, így megint csináltam magamnak egy kis munkát. Ezúttal a külső peremet is lefestettem. Régin nem volt lekezelve, így rozsdás volt a perem.
Tető nyitó kar csere. Meghúztam eltört, Érdi bontós Peti mondta hogy típus betegség, nem halottam róla. Elég volt az alját megvenni, szerencsére lehet külön kapni hozzá. Szerelni egyszerű, 2 csavar fogja kasznihoz.
Megint eltört a bal hátsó rugóm. Sachs gyártmányt raktam tavaly bele , de csak kilenc hónapot bírt. Droberto cartásnak pont volt egy olyan rúgója ami nekem kelett. Megmaradt neki, szerencsém volt. Még egyszer köszi!
Tavalyi csere.
Egyik kicsit rozsdás volt így azt lekezeltem.
Minden tavasszal szórakozott, szezon kezdetkor, de aztán észehez tért. De idén már alig ment. Gàz jó volt, mágnes kuplung mindig behúzott. Talán a szelep volt benne beragadva. Néha elindult , néha nem. Ha ment jó volt, ha nem semmi. Így csere után megjavult. Érdi bontós javaslatára, megnéztem a ventillátor ellenállásokat is. Egyiken elengedett a forrasztás (2.kép), így az sem ment mindig. Kicseréltem, most újra jól hűt a kocsi.
Hátsó pórvédő tárcsáim elég kopottas kinézetűek lettek. nagyon lehúzták az összképet. Így lefestettem hőálló festékkel.