Tető nyitó kar csere. Meghúztam eltört, Érdi bontós Peti mondta hogy típus betegség, nem halottam róla. Elég volt az alját megvenni, szerencsére lehet külön kapni hozzá. Szerelni egyszerű, 2 csavar fogja kasznihoz.
Megint eltört a bal hátsó rugóm. Sachs gyártmányt raktam tavaly bele , de csak kilenc hónapot bírt. Droberto cartásnak pont volt egy olyan rúgója ami nekem kelett. Megmaradt neki, szerencsém volt. Még egyszer köszi!
Tavalyi csere.
Egyik kicsit rozsdás volt így azt lekezeltem.
Minden tavasszal szórakozott, szezon kezdetkor, de aztán észehez tért. De idén már alig ment. Gàz jó volt, mágnes kuplung mindig behúzott. Talán a szelep volt benne beragadva. Néha elindult , néha nem. Ha ment jó volt, ha nem semmi. Így csere után megjavult. Érdi bontós javaslatára, megnéztem a ventillátor ellenállásokat is. Egyiken elengedett a forrasztás (2.kép), így az sem ment mindig. Kicseréltem, most újra jól hűt a kocsi.
Hátsó pórvédő tárcsáim elég kopottas kinézetűek lettek. nagyon lehúzták az összképet. Így lefestettem hőálló festékkel.
Bal hátsó megint megadta magát. Most más fajtát vettem mint tavaly. Ez gyári kinézetű szerkezettel. A másik olcsó volt, de nem volt túl bizalom gerjesztő. Remélem ez tovább bírja. Van Wezel márka került bele, előtte Blic márkájú volt. Másfél évet bírt.
Korábbi csere leírással
Macccy kartás szerelő blogja
Elment a töltésem. Először aksi ikon világított, azt hittem aksi adta meg magát. De később kiderült hogy nincs töltésem. Amikor már majdnem teljesen lemerült az aksim, kocsi átment karácsonyfába. Minden össze vissza világitott. Végül az automata váltó se akart már felváltani, és ott volt a vége. Félreálltam a megpakolt kocsival. Mérlegeltem mit tegyek. De szerencsémre egy akkumulátor bolt előtt állt meg a kocsi. Így megvettem a legolcsóbb aksit 20e-ért. Beraktam, pöccre indult semmi baja nem volt a kocsinak, míg újra le nem merült. Ha hívtam volna egy trélerest az se lett volna olcsóbb. Érdi bontóba vettem egy generátort épp hogy vissza bírtam jönni a kocsival, necces volt (pályán,dugóban+sáv lezárva). Így le tudtam kétszer is tesztelni a kocsit. 50km tud elmenni , feltöltött aksival, úgy hogy minden ki van kapcsolva.
Állandóan bejelzett a műszerfalon, ezért megnéztem az okát. A foglalat meg volt égve (kép1-3). Alfáé nem volt kéznél, így egy Opel volt a donor. Csatit levágtam és ráforrasztotam. Opelé csatlakozós így bármikor könnyen lehet cserélni (kép 4-5). A ház csatlakozása megegyezett, így csak bele kelett dugni és elfordítani (kép6).
Festés után felraktam a gyári fóliákat. Végeredmény nem lett tökéletes. Valószínűleg rossz volt a technikám. Buborékos lett. Kicsit mérges vagyok.
Sajnos elrepedt a felnim. Észrevettem véletlenül hogy ereszt a gumim. Felfújtam, de másnapra megint majdnem felére eresztet le a gumi. Persze vasárnap volt és utazás előtt egy nappal. Kerestem egy nonstop gumist. Végül Csepelre vittem. Ahogy levették a kereket, kiderült 2 cm repedés van a belső peremén. Szerencsére helyben tudták orvosolni és meg is tudták hegeszteni. Remélem tartós lesz. 2 hete csinálták azóta jó. Gyári gumi méret van rajta. Előtte pár nappal elkaptam egy nagy kátyút, gondolom ő volt a tettes.
---------------------------------
Update: 3 éve hibátlan.
Ezzel a módszerrel javították
Eltört a bal hátsó. Így vettem párba utángyártottat. Sajnos nem úgy fekszik az úton mint a gyárival.
--------------------
Update: Másfél évet birt ki.
0
344
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Erőforrás alternativák
- Selénia Rally - 2023. m...