Règi elgyengült. Jó lenne ha màsfèl-kèt èvnèl tovàbb birnà. Ezt vàlasztottam mert 720A inditó àrama van. Hasonló aksiknak 640A v. 680A az inditója.
Egy nagy reccsenèssel megadta magàt. Mindenki aki kèrdeztem azt mondta legolcsobbat tegyem bele. csAR kartàs àltal javasolt szerkezet került bele. Blic màrkàjú.Neki is ilyen van. Macccy kartàs blogja volt segìsègemre az összerakàsnàl. Szètszedèsnèl levettem a hangszorót nehogy megsèrüljön szerelès közben. Kiszedèsnèl làttam a csúszka rèsz darabokra tört. Berakàsnàl azt hittem nem jó a szerkezett. Elöször a sint raktam a helyère, de csèvèlő rèsz feszült ès nem akart a helyère menni. Utànna ràjöttem hogy fordìtva kell összerakni. Elöször a motoros rèszt a 3 csavarral, utàna a sìnt. Volt a dobozban 3 kis tàvtartó pöcök. Elöször nem tudtam hova való, de motor felrakàsànàl ràjöttem. Mivel màs a motor felfogató csavarja, alà kell tàvtartónak. Miutàn visszaraktam a panelt, a szerelő lukon àt ràcsusztattam az ablakot. Nem bent bele teljesen, nem tudtam teljesen benyomni kattanàsig. Ìgy csak beigazìtottam a helyère ès feltekertem az ablakot. Egyből a helyère kattant. Ha lukon àt próbàlom feszegetni esèlyes hogy eltőrik a szük hely miatt. Feltekerős módszer szerintem jobb.
Jani féle 2.0 szintjelző került beépítésre. Volt oly kedves és összedobta a hozzá tartozó elektronikát. Előtte is Jani féle 1.0 szintjelző volt beépítve. Azzal az volt a baj hogy, néha erős fékezésnél bejelzett. Mivel nem fel-le mozog az érzékelő hanem kibillen oldalra. Ezzel már nem lesz ilyen gond.
----------------
Update: Kivettem mert állandóan jelzett.
Elrepedt a visszafolyó nyakànàl. Amikor levettem a csövet láttam ki van csúszva belőle a kis fém cső. Gondolom emiatt repedt el (kép 1.). Jani kartástól vettem egy 2.0 Jtdm tartályt. Abban viszont nem volt fém cső. Azt hittem hiányzik belőle. Amikor át akartam rakni az enyémből, nem ment bele, kisebb volt a luk. Belül volt egy perem és nem ment bele. Megvastagították a csőfalát befele és azért nincs benne a fém cső.
1.9 tartály (kép 2.) - 2.0 tartály (kép 3.) Kicserélve (kép 4.)
Nagyon kavicsos volt ezért csere melett döntöttem. A cserét Itáliai üveges kartás végezte. Nagyon profi módon csinálta, meg voltam elégedve vele. Mivel kicsit hüvös volt féltem nem szárad meg. De megtudtam 3 fokig köt a ragsztó így nincs miért aggódni. Alkalom adtán cseréltem a 2 szélvédő meletti kis takarót is. Már nagyon elálltak.
16" télikerekeimet is lecseréltem magyobbra, 17"-re. Így kicsit magasabb lesz és ez jobban tetszik. Egy két apró kopás nyom van rajta, de alig észrevehető. Kimondottam ezt a fajtát kerestem és szerencsére találtam jót. Update: hàrmat görgözni kellett. Sikerült jó àron gumit vennem rà. Goodride kis közepes minősèg. Majd meglàtjuk milyen lesz. 1 szezont ment 7,5-8mm gumikkal.
A króm nagyon csúnya volt így cseréltem. Utángyártottat vettem. Gyári 13000e darabja, utángyártott 4500 kedvezménnyel. 26e nem akartam kiadni két króm karikáért. Előtte-utána kép (1-2). Új régi (kép3-5). A két kis lemezkét kelett átrakni amivel bepattan a helyére (kép6-7).
Hangosan nyikorgott igy csere lett. Levettem a kárpitot. Utána a hangszorót vettem ki. 2-2 csavar fogta a határolót. Hangszoró alá nyúlva ki lehetett húzni a helyéről. Szerencsére nem kellett szétszedni az egész ajtó panelt. Kicsit szükösen fér ki a határoló a lukon, ki kelett forgatni a helyéről. Ősszerakás fordított sorrendben.
Kicsit kopott volt, így itt volt az ideje. A könyöklöt 2 torzfejü csavar fogja, ami felhajtás után látszik. Egyben jön ki a tároló rekesszel. Utána ki kell nyitni a fedelet és 90 fokban elfordítani a nagy patentett. Utána le kell fúrni a 4 szegecset és lejön a fedél. Visszarakásnál nem szegecseltem, hanem csavaroztam így egyszerübb volt. Ráadásul bármikor könnyen szétszedhető. Úgy néz ki mintha gyári lenne a fekete csavarokkal. Kárpitos nem tudta összerakni mert nincs ilyen vékony szegecse...
Itt csináltattam
Azt írta 25év tapasztalat,magas minőség de összecsapta az egészet. Már amikor odaértem, volt egy megérzésem hogy nem ide kéne hozni. Amikor előttem szétkapta kapásból eltörte a müanyag patent fülét, és közölte a másik fele megtartja úgyis. Gondoltam rendben, szereléshez nem ért de kárpitozáshoz biztos. Otthagytam és pár nap múlva visszamentem. Nem volt ott, szomszédnál hagyta hogy odaadják. Már akkor láttam nem feszes a bőr a hajlatban eláll. Reklamálni nem tudtam. Amikor rápróbáltam az aljára, láttam egy helyen rövid a bőr, kilátszik a perem ha felhajtom a könyöklöt. Ráadásul az egyik ívben csak alágyürte a bőrt nem túl szépen. Visszavittem javítsa ki. Azt csinálta hogy hozzávart a hiányzó részhez alul. Bár felül most már jó lett, alul úgy néz ki mint frankenstein ősszevarva. Az lett volna a korrekt ha kicseréli az egész bőrt amit rövidre hagyott, nem pedig beletold. Úgy döntöttem így hagyom, nincs időm állandóan visszarohangálni hozzá, nem is esik útba. Felülről nem látszik, alját senki nem nézegeti. Mégegyszer nem megyek ide. Gondoltam bárki meg tud csinálni egy kis tenyérnyi fedelet, de tévedtem.
Eldurrant a bal cooler csővem. Újba 100e körül akarták adni kompletten felső résszel, automatába. Kéziváltósba 40e körül van. Szinte tök egyforma a két cső, mégis sokkal drágább. Bontott lett 5e. Pedig meg akartam venni az újjat. Külön nem lehet megvenni a gumi részt. Utángyártott csövet (gumi része) találtam a neten lengyel gyártmányt, 25e az ára.