SanyiJTD - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2024-02-25

Kiírattam a motorvezérlőből az immot , mert vagy 1.5 hétig szívtam miatta. Remélem többet nem lesz ilyen jellegű probléma vele.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2024-02-25

Felkerült az olajszűrő sandwich ,hogy olajhőfok és olajnyomás mérőt tudjunk bekötni. Ezzel egyidejűleg megkapta az Motul 10W60-at.Bosch szűrővel.

165.050km, ergo 1300km-t ment az előző 10W50 Total Racing-el amit szinte pontosan 1éve cseréltem.

Rákerült a biztonsági övcsat is az OMP kagylóra, vagy 1.5hónapja rendeltem meg...
Elkezdtem összerakni a belsejét, de még mindig vannak anomáliák az autóval ,szóval pályára még nem áll készen.

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-15

Kicseréltem a kormányt a bontott bőrkormányra (míg a fa felújítás alatt van), és az aftermarket nem tetsző embléma miatt a légzsákot is. Az eredeti Alfa logot csak rongálva tudták kiműteni...

Óracsoport foghíjasan világított, vettem bele új osram izzókat. Ami jó volt, benne hagytam ,de este látni lehetett,hogy halványabbak az eredetiek így mindet cseréltem, kivéve a km számlálónál, oda raktam egy fáradtabbat, mert túl erősen világított a többihez képest.

Elkezdtem a fa kormány felújítását ,lakkozás után küldöm bőrözésre.

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-13

Mikor átnéztem az autót az első fékcsöveket cserére ítéltem.
Vele együtt természetesen ment a fékfolyadék is, erősen ráfért.
Mivel ótvar szarul voltak lefestve a féknyergek így átfújtam őket.
Leszereltem, alaposan letakarítottam, lecsiszoltam.

Sok időm nem volt rá ,kutyafuttában nem tökéletes, de azért elgurul vele az autó :D
2K epoxy, Giulia arany ,lakkozva.

Sajna ezzel a típusú felnivel nem látszik szinte semmi a nyeregből.

 
>> EgyébAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-11

Vásároltam egy bontott, nem túl fényes állapotban lévő gyári, fa váltógombot.

Lecsiszoltam, majd lelakkoztam.
A fa úgy beszívta másnapra, mintha nem csináltam volna semmit. :D
Majd mégegyszer lelakkoztam, akkor sem volt az igazi, de alakult. Újabb 2nap száradás, csiszolás után a 3. lakkozás már szép lett. 2K autólakk természetesen. Valószínű kellett volna pác, vagy valami ,ami megakadályozza, hogy ne szívja be a lakkot.

Fát nem igazán szoktam fújni, így nem tudom a pontos technológiát. :)

Következő a kormány felújítása, újrabőrözése, addig nem is kerül be. Vásároltam egy bontott kormányt is, hogy legyen amíg felújítom a fa kormányom.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2024-02-06

5 éve van nálam, még én is ezzel vettem, ki tudja akkor mennyi idős lehetett. Elkezdett szarakodni, még azért indított, de inkább kapott egy ugyan ilyet. Bizonyított!
A régit feltöltöm és megörökli a 146.
Az akkus cégnél a melyiket vegyem Exide vagy Banner-t egyértelműen ezt ajánlották. Kíváncsiság képpen kérdeztem rá.

72Ah, 650A 35.000ft volt.

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-03

+35 lóerő +100nm
Manky Dyno & Chpituning munkája, távírásban.

Én szedtem le és raktam fel, én diagoltam élő adatokat. Pár éve (kb. 10 :D) már így nyomjuk :)

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-02

Kihajítottam ezt a nem belevaló áruházi szutykot. Megérkezett a vastag, méretre gyártott szőnyeg. Semmi piros szegély meg hasonló. Csak visszafogottan :)

Örömteli , hogy állandóan átforgatja a képeket.

Következőnek a légzsák embléma fog a gumiszőnyeg után menni.
Az agyatlanok kifeszegették az eredetit, jól tönkre téve, így cserélek légzsákot. (Már megvettem)

 
>> SzervizAlfa 166 2.4 JTD 10V // 2024-02-01

Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő ,olajleeresztő csavar,ablaktörlő lapátok cseréjét a mai napon megcsináltam.
Továbbá vettem rá egy magneti marelli motorvédő burkolatot, mert hiányzott.

278.206km

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2024-02-01

Önindítót levettük, mert indítás után fémes hangja volt valószínű lassan húzott vissza a bendix . Szétkaptam, kitakarítottam, megcsiszoltam a kommutátort, újra zsíroztam a fogaskereket, le homokszórtam és lefestettem (ezeket már sajnos nem fotóztam)

Kihúztuk a féltengelyeket, kerestük az erős gyorsításkor rázás okát. A belső csuklók be voltak már rágódva. Mindkét oldal csere, FAG szett került bele, zsírral, új porvédővel, bilincsel.
Külső csuklók jó állapotúak, így azt nem cseréltem. A gumiharangot is pár ezert km-el ezelőtt cseréltettem, újszerűek.

Haladunk tovább. Szívás van vele ezerrel, ha megoldódik , jön a post külön.