Mutasd

>> Szerviz2011-05-28

Éppen az M1/M7 kivezetőjéhez tartottunk , mikor elkezdett dadogni az autó és semmi ereje nem volt!
Motorháztető fel... elég betegen járt a motor csak két henger működött... fasza... találkozó kilőve!

Alfás segítséggel (Gery83) rájöttünk, hogy a gyújtómodul romlott el a zárlatos trafó miatt...

Elvittem kimérettem, ki is derült hogy tényleg az a rossz ... Csere! (5700Ft) FerVill
Na most a trafó vagy magától adta meg magát vagy valami oka volt (gyertya illetve kábel) így cseréltem azokat is.... úgy is ideje volt már!

-gyertya NGK V-line 5E
-trafó 6E
-gyertya kábel Tesla 9E

beszerelés én végeztem... közben vettem még két jófajta csavar a lengőkarhoz, mert hiába cseréltem ki a lengőkart csak kopog valami... kicseréltem a csavart ami a csonkálványhoz fogja... hátha...
Kicsikém szépen beindult... járt mint a 4 henger ... csodás... próbakör szépen jár szépen megy... (jobban is mint eddig) :) lengőkar látszólag jó , nincs kopogás ( később kiderült, hogy mégis)
Járkáltam kicsit a városban... hőfok 90 felett venti nem kapcsol... na jó most már elegem van... irány haza szerelés Marklartól vettem egy ventit a múltkor is az lett zárlatos... mert kicsit közel van hozzá a turbó és megsüti kicsit :) gondoltam akkor most már átrakom a hűtő másik oldalára a ventit és ez a probléma is megoldódik... meg is csináltam ... venti most se kapcsol... az anyádúristenit felgyújtalak:D nah nem a veti volt szar hanem a kábelezése... újból kábeleztem szépen... jééé működik! Most van tartalék ventim... !:)

Remélem most egy időre csöndbe marad a kicsike... ! :)