Mutasd

>> Szerviz2015-12-23

A kartergázcső csere részeredményt hozott, elindulás ki simult, 1500-3000rpm-ig viszont továbbra is maradt az erőtlenség, bár nem fuldoklott már annyira. Egy hosszabb út során viszont feltűnt hogy 5.fokozatban már 4500as fordulattól nincs tovább. max. sebesség kb 140km/h és a mutatót ide is ragasztották, innen már nem volt tovább élet....komolyabb pánik. füst nincs, csövek épek, légszűrő tiszta, fojtószelepház tiszta, minden mutató stabil jó értékeken DE! nem megy. Találgatások: vezérlésmódosító? szívócsőhossz vezérlés? gyújtás? légtömegmérő? a legegyszerűbben diagnosztizálható hibát (LMM) hagytam utóljára :( pedig csak le kell húzni és ki is derül. Bizarr módon eléggé tetszett lehúzott LMM-el való közlekedés :D közvetlenebb ingerlékenyebb az autó, erősebbnek érződik, olyan jó kis csattogós karburátoros versenykocsinak érződött. motorhang öblösebb erősebb, kipufogó is másként szól. kár, hogy ilyenkor csak üzem meleg motorral lehet haladni, hidegen alig van alapjárat, nehéz finoman elindulni vele, részterhelés szinte nincs is. de a padlógáz....hát az mennyei.
Lényeg az, hogy kellett venni új gyári BOSCH légtömegmérőt. nem olcsó..szép karácsonyi ajándék. Cserét magam csináltam. Lényegében s levegőcsőt kell csak széthúzni és jövöget is szépen kifelé. 251000Km