Mutasd

>> Szerviz2016-06-23

Tavaly az autót egyetlen, alig hallható futóműhibával vettem. Úgy voltam vele, hogy majd kiforrja magát, a februári szervizen se nagyon tudtak rá mit mondani DZ-ék, mert a kerék rángatására nem adott hangot. Május végére sikeresen kiforrta magát, úgyhogy baloldali kormánygömbfej és kormányösszekötő csere pipa, na meg a futóműállítás is elől-hátul.
30+8k Ft -> TRW cuccok, munkadíj @ DZ, futóműállítás @ AKH Fehérvári út

Unalmas perceimben kitakarítottam az "egérszelepet" és a szívócső elérhető részeit, volt bennük anyag mit ne mondjak...
0,5k Ft-> papírtörlő, féktisztító, wd40. meg 3 óra munkadíj a saját arany időmből :DDD

Parajelenség: 2000-es fordulatig erőtlenkedett az autó, alig-gázos indulásra majdhogynem lefulladt. tomchip70 kollégával konzultálva -miután vettem kábelt és felraktam a MES free verzióját- arra jutottunk, hogy a légtömegmérő fáradhatott el. Nosza, "velem aztán nem baszik ki" alapon rendszer szétszed, mert természetesen a Bosch a létömegmérő betétet appppppszolút nem szabványos csavarral oldotta meg (5ágú kisvirág, benne pecekkel- sánta, pöcsös torx magyarán. Szóval mindent ki kellett bontani, amiben a 12 évet osztrák klímán érlelt csavarok nem akartak annyira partnernek bizonyulni. Későbbiekben lehet veszek majd egy nem berohadt csavaros légszűrőházat, de van esély a dircsiszürcsire is, úgyhogy nem sietek vele.
Node vissza a fősodorba, légtömegmérő a kezemben, féktisztító meg a másik kezemben, úgyhogy fél flakon erejéig összebarátkoztattam őket. A bukkake-parti végére a légtömegmérőben szép fényesen látszott a szál, azóta nem is rakoncátlankodik, csak az utóbbi pár napban kellett kicsit nagyobb gázzal indulni, de az ilyen melegben, amikor fullon jár a klíma, normálisnak tekinthető.
0,5k Ft féktisztító. Berohadt csavarok nélkül fél óra, így megvolt egy egész is legalább.