Felment a 2db új Conti peremvédős gumi hátulra, elöl meg maradt a még tökéletes Pirelli...
Az EGR szelep ki lett pucolva, nem volt nagyon koszos, remélem megoldódik a probléma.
A kuplungpedál benyomáskor nyekereg és darabosan mozog. Adtam neki WD40-et, először úgy éreztem nem használ, majd fújtam a kuplung munkahengert működtető rúdra és utána megszűnt a probléma.
Mivel mindenhol azt olvastam, hogy a váltó hajlamos leelleni a típusban, ezért vettem Petronas (Selénia) gyári váltóolajat és mellé egy fecskendő XADO adalékot.
Mivel úgy voltam vele, hogy a cserét magamnak is meg tudom oldani nem vittem szerelőhöz.
A rendszeres esős időre való tekintettel és mert ki....ottul idegesített a kikeményedett, az üvegen a vizet szépen eloszlató régi lapát garnitúra, lecseréltem egy új Bosch szettre.
Vettem egy szett méretpontos gumiszőnyeget, mert 1db szövetszőnyeg volt bedobva a vezető oldalra.
Frogum gumiszőnyeg szett + gyári rögzítési pontok kialakítása.
A Zé-vel egyeztetett nagyszervizre vittem az autót.
Cserélve lettek:
-Komplett vezérlés vízpumpával
-Összes szűrő
-Motorolaj (Motul 8100 X-clean 5W30)
-4db izzítógyertya
A hidegre és az autón lévő halálfejes nyárigumikra való tekintettel beruháztam 4db Nokian WR-D3 205/55 R16 új gumira.
És ha már a gumisnál jártam átnézték a futóművet, kérésemre be is állították.
Felhívták a figyelmemet, hogy elöl az alsó hátsó nagy szilentek kezdenek fáradni, a felső részükön kezd átszakadni a gumi, idővel majd cserélni kell, most még nem fontos.
Gumik: 24000 Ft/db
Szerelés:4000 Ft
Futómű beállítás: 6000 Ft
Székesfehérváron a Pappas-nál lett átnézetve az autó még a vásárlás előtt.
Az átnézés a következőkből állt:
-állapotvizsgálat, próbaút
-rövidteszt, hibatárolók kiolvasása
Megállapított hibák:
-izzítógyertya hiba
-hosszbordás szíj repedezett
-4db gumi nyári és amúgy is cserés
-első féktárcsák majd a következő betét cserénél cserések lesznek
-bal első ajtón pici horpadás
Az autón az összes elem gyári fényezésű, mért rétegvastagságok 50-150 mikron között.
Elértük telefonon a belgiumi márkaszervizt ahol vették és végig szervizelték az autót, a szervizkönyvben található adatok valósak, garanciaidőn belül (2év) cseréltek egy rail csövet és egy jobb hátsó elektromos ablakemelőt.
A szervizeken csak általános dolgokat kellett cserélni.
Nagyszerviz viszont nem volt végezve és az autóban 155ezer km van.
Be is jelentkeztem Zé-hez akit Pozsi85 kollégámon keresztül ismertem meg.
1
610
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia