Mutasd

>> Szerviz2015-04-14

Munkahelyem a Mátrában, Alfa 2 nap állás után, amióta nálam van, most először nem indul be. 2-3 röffenés, leáll.
Laptop elő, multiecuscan, semmi hiba :-(
Telefon szerelőnek, mondom a jelenséget. javaslata kisnyomású cső meglazítás. Jön a nafta. Nagynyomású cső meglazít, pláne jön az anyag.
Amit tudtam, hogy gyanús volt már a 4 es henger, 5 feletti résolaj korrekciót mutatott amíg működött. Úgyhogy busszal haza pestre, kulcsot közben leadtam a szerelőnél. Amire visszajövök pár nap múlva, átvitette trélerrel magához a műhelybe a kocsimat és kezembe adja a 4 injektort. Irány Eger, Bosch szakszervíz. Ott 2-t hibátlannak látnak, egyet kicsit rossznak, egyet teljesen rossznak. Brutto 115.000Ft a felújítás. Bátor..... Ebbe az árba már nem fért bele 2-2db műa kupak. (nem ajánlott Bosch szervíz)
Viszem a 4db injektort a szerelőnek, akinek közben gipszben a keze. Izomszakadás. Így a fia szereli vissza őket. A motor nem indul.
Elő a laptop, blogok olvasása. Gyanú a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzójára terelődik. Ezt már én szerelem ki, majd vissza féktisztítós mosás után. Ő volt a hunyó, a motor 2 hét után először újra jár. 140ezerért?? naná. Igaz ebben az olajcsere is benne van.
137.000Km