Mutasd

>> Szerviz2016-07-11

Innen indul a "Kiscsaj és az Én közös történetünk"

2015 Augusztus 14-15, pontosan már nem emlékszem a dátumra, egy este megláttam egy Alfás csoportban, véletlen egy hirdetést.
Elején kicsit sérült volt, hűtő törött, első löki törött, géptető és sárvédőív horpadt. Motorban 264e km. Felhívtam az eladót, kaptam még képeket, a jelenlegi állapotról. Így képek alapján megtetszett, nemtudom mi fogott meg benne... talán a sorsa, talán, az hogy Belőle még autót faragunk, talán, a bizonyítási vágy, vagy nem is tudom :) Ő jobb sorsra hivatott, minthogy donor legyen, vagy vastelep...
2015 Augusztus 20 a dátum. Trélerrel elmentünk az autóért. Megbeszélt időpontra odaértünk, megláttam... Hát őszintén csalódás ért... festését kiszívta a nap egyik oldalát, hátsó lökös is törött, kárpitok lógnak, elektromos ablak, tükör nem működik pl. Gondoltam is magamban, ennyire azért nem lehetek hülye, hogy kipróbálás nélkül elhozzam (nem volt járóképes) dehát, szeretem a kihívásokat, és valami megfogott az első pillantásra.
Elhoztuk: hoztam alkatrészeket is, kezdetnek egy hátsó lökit és egy hűtőt.
Augusztus későbbi dátum: hűtőcsere... kissé küzdeni kellett, mert a hűtő előtti kereszttartó kissé deformálódott, megoldottuk.. hűtő kicserélve, bilincsek újak, hűtővíz betöltve, lelégtelenítve... vezérműszíj jó állapotnak örvendett, mert napi használatban volt az autó a balesetéig..
Első indítás: motor szépen jár, nincsen semmi gond látszólag... LÁTSZÓLAG
1-2 perc alapjáraton járás alatt felforrt a hűtővíz... szuper... lábon szerettem volna elvinni a karosszériáshoz, de hát ez nem jött össze (le volt már jelentve autószerelőhöz átnézésre, de nem szerettem volna hogy szégyenszemre tréleren mennyen oda)
Elhúztuk karosszériáshoz. 1-2 hét alatt elkészült. (tele volt az Úriember melóval, és levezetésképpen csinálta az enyémet)
Alkatrészekért köszönet a Cartársaknak!!! Géptető, sárvédőív, lökösök, első lökhárító alatti kereszttartó cseréje megtörtént. Nyúlványok nem sérültek a balesetben. Inkább csak látványos volt a Kiscsaj sérülése.
történet folytatása:
Ismét tréler. megyünk a szerelőhöz. állapotfelmérés, anyagok összeírása
vízpumpa, olaj, olajszűrő, hengerfejtömítés, termosztát csere, szokásos dolgok...
elkészültünk végre :) elektromos hibák elhárítva, minden tökéletesen működik.
végre megtehettük első kilométereinket együtt :)
Mivel október volt, mire elkészültünk, feltetettem a téli gumikat... ekkor ért a csodás felfedezés, hogy a bölcső keresztül repedve.. alkatrészbeszerzés... megérkezett..szerelőt kellett váltanom közben, mert hirtelen elfoglalt lett, miután mondtam neki a következő feladatot :D
Bátyám szerelője karácsony napján!!! kicserélte, szuper lett:)
ezután végre volt kb 70km gondtalan utunk :)
Új telifény volt a következő lépésem. Festékboltban mint egy kisgyerek kb olyan lehettem :D
A szín már biztos volt, hogy Rosso, de az árnyalat az nem.. 7 színkártyával kimentem az autóhoz, és csak néztem csak néztem.. kiválasztottam 15-20 perc alatt :D
Ekkor 2016 Január 26 a dátum
Kissé elhúzódott a fényezés... Március 4 késő délutánra elkészült, Születésnapi ajándék lett végül, épp mint karácsonykor terveztem :D
Azóta nagyobb változások nincsenek: kárpitok visszaragasztva, beltér már kultúrált állapotra hozva, Letronix plazmaszámlap beszerelve, 146 Special Edition piros cérnás bőrkormányra cserélve. közben kapott a gyári helyett új hangszórókat és egy pioneer fejegységet.