Mutasd

>> Szerviz2017-09-08

Elérkezett az első picit komolyabb szerviz, a dolgokat megsürgette, hogy jelentkezett egy motor hibakód is. Egyre gyakrabban fordult elő, hogy menetközbe a motor kicsit meg-meg torpant , majd kigyulladt a motor sárga lámpa és közölte, hogy menjek a szervizbe. Pár másodperc után abba is hagyta a rángatást és ment tovább minden rendben volt. Kiderült, hogy a vízhőfok jeladó csatlakozója lehetett a hibás amely fals adatot közölt a rendszerrel, kapott a szervizbe kontakt spray-t hiba meg is szűnt. (legalább is azt hittem:D ) Mikor hoztam haza a kocsit 15-20 km után újra rángat, hibakód, menj a szervizbe szöveg ami addigra persze bezárt:D Néhány nap múlva megyek újra és ki lesz cserélve ez a csatlakozó reméljük akkor végleg jó lesz. Tovább ki lett cserélve:
- jobbos külső féltengely, ami nagyon ki volt már száradva és így tönkrement, de még a gyári volt
- ablakemelő motor, be volt rohadva mivel nem használták a hátsó teret így az ablakot se, már így vettem
- haspáncél rendesen visszatéve a helyére
- az összes izzítógyertya ki lett cserélve, mind a gyári volt
- légzsák hibák orvoslása, csatlakozók voltak a hibásak

Valamint sor került az EGR és a szívósor takarítására, nagy örömmel hallottam, hogy egyik sem volt koszos, pontosabban a szívósort nem is kellett, mert rendbe volt.
Sort kell még keríteni a gyári tolatóradar helyretételére,szenzorok jók valami autóvillamossági baja van, persze, hogy nagyon ritka az a szaki akinek megvan a tolatóradar kapcsolási rajza.