Mutasd

>> Tuning és extra2015-08-30

Nagyon elégedetlen voltam a manuális klimával. 1szer lefagyott valamim, egyszer melegem volt a kocsiban annak ellenére, h ment a klima.
A szürkéből kiszedtem anno a digit klimapanelt, a kábelköteget és a komplett fűtésboxot egyben. Igy hát adott volt minden az átépitéshez. Egyúttal gondoltam teszt időszakra berakom a connect nav+ fejet is, igy kiszedtem az egész műszerfal párnát és úgy fogtam a klima cseréhez. Talán a kesztyűtartó komplett eltávolitásával is ment vna a dolog, de a műszerfal nélkül is több helyen varázsolnom kellett, h odaférjek :)
Tulajdonképpen +1 léptetőmotort be kell épiteni, és cserélni kell 1et, plusz a fűtésboxban is cserélni kell 1 csapóajtót na meg a teljes kábelköteget. A maradék 2 motor stekkerei a kábelkötegen cserélhetőek. Ki-ki döntse el hogy variálja a léptetőmotorokat (nyilván egy későbbi gyártású vszeg tovább fog működni).
Provizóre (mondja a szaki) összedugtam az autó inditásához szükséges motyót, és leteszteltem a digit klimát. Működik, franya. sajna nem lett 2zónás mert a 4. motort nem raktam be és nem cseréltem zsalut (képen mind2 helye látható) ugyanis ezekhez a spiátert is ki kellett vna bontani amire nem volt időm. Most.
Bekerült igy a digit klima, a connect nav+ fej és egy szinte új, telefon gombos multikormány + új plexi a km órára.