Mutasd

>> Szerviz2014-03-30

Ugyebár az előző olajcserénél kiderült, hogy a teknő menete elhasználódott, igy eresztette a drága motorolajat. Csütörtökön ki is mentem Tamáshoz, rááltam az aknára és indult a művelet. Olaj leenged, aztán öninditó kivesz. Mert igen gyakran "szalajtott a bendix" :)
Igazából nem volt nagy művelet maga az öninditó levétele, bár elég szépen fogták a csavarok (nem ártana kicsit gyúrni). De hogy hozzá lehessen férni le kellett venni a szivócsövet és a pillangószelep házat. Akna mindenképp kell a művelethez. Időnként még igy is szidtam a mérnököket, h milyen kellemesen tágas helyet hagytak a szereléshez. Csak a szabadonfutó lett kicserélve, mert a többi kopó alkatrész jó volt.
Öninditó vissza, csak a tápellátás kábeleinek a műanyag kupakjával kellett kicsit a harcot megvivnom.
A leengedő csavar helyett lett esztergáltatva egy közdarab (behajtva és beragasztva), aminek az aljába egy másik leengedő került. Igy nem kellett új menetet vágni a teknőbe, nem csökkent a gyári menet körüli vastagság. Egyedül a menet bemarását kellett a közdarabon is jól pozicionálni, de az majd a következő olajcserekor kiderül sikerült-e :)