Tagok >> B-la >> 166 2.5 V6 24v >> Blog
- Típus:166 2.5 V6 24v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Nero Vulcano 814/A
Kisérlet jellegel rendeltem egy ilyet.
Az üzemanyag csőre kell rá helyezni,ahogyan ezt az alul is olvasható.
Mai napon felraktam és megmozgattam a vasat kicsit. Nem észleltem problemát az auto viselkedésében. 10-15% üzemanyag fogyasztás és 30-40% károsanyag kibocsájtás csökkenést igér. Majd elválik.
Az alábbi szöveg egy kis ajánló. ;-)
Környezetünk, levegőnk közismerten legnagyobb szennyezői a szénhidrogéneket elégető kazánok, illetve a gépjárműmotorok. Az gyártó egyszerű, olcsó és eredményes megoldást kínál erre a problémára.
Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól mentes lenne, akkor az égés során vízgőz (HaO) és széndioxid (CCh), azaz két, a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne. A belsőégésű motorokban és az olaj-, illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ha az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton pont ezt a két összetevőt mérik. A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul. A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni. A Petrol-Boostert és Turbo-Boostert (az üzemanyag égését javító készülékek) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.
Hogyan működik ez az okos készülék?
Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A mágnesgyűrűt az üzemanyagvezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH mennyisége.
Kb. ennyi elég is!
Ha beütöd a google-ba kidob 1-2 dolgot, el lehet olvasgatni és utána morfondírozni rajta... ;-)
A költség posta díjjal együtt volt ennyi...