Mutasd

>> Szerviz2010-12-02

Történt,hogy becsületes szolgálat után gyári turbómat érdemeinek elismerése mellett nyugdíjaztam.Ezzel nagyjából egy idősíkban beszereztem egy 20 szelepes JTD-t,akkor még csak M-zárolt tartaléknak. Mivel félmunkát nem szeretek végezni,így motorcsere lett belőle,ha már volt egy a polcon.A kaland ott van a dologban,hogy adott egy 140 lovas CF3-as motorvezérlő,amivel direktálni kell egy 175 lovas erőegységet.Szerencsére olaszaink nem szeretik túlcifrázni a dolgokat,ezért egy-két jeladó cseréjével - 80 %-uk jött a régi mociból - és pár vezeték átforrasztásával sikerült életre kelteni a szörnyet.A mocicsere Hétfő reggeltől Szerda estig tartott,ekkor már járattuk.Köszönet érte Tomsics Gábornak,aki mindvégig melankónikus nyugalommal állította,hogy kivesz-betesz.átköt,indít.Más kérdés,hogy a szakértelme nélkül ez hogy zajlott volna....
Most megyünk majd programozni.Vezérlőelektronikát.Amikor kész az alap és működik,akkor következik a Stage 3.