Tagok >> Föckös >> 166 2.4 jtd >> Blog
- Típus:166 2.4 jtd
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Griggio Nettuno
Nem volt benne...
"Sebaj, majd felkerül a kar, és csak be kell csatlakoztatni, tízből egyben nincs bekábelezve"...
Hát igen, ez pont az...
Írásos segítség keresése, táblázatok, csatlakozók, kapcsolási rajzok, és alkatrész elhelyezési rajzok elemzése.
Oké, megvan a megfelelő csatlakozó, ott kell rákapcsolódni 4, azaz négy vezetékkel, amit felhozok a karig, és kell egy ötödik, ami a tápot adja majd.
Van vagy fél méter, viszonylag könnyen hozzáférhető helyen, nem is értem miért nem húzták be...
Bekötés sötétben hidegben, gugolás stb.
Próba: semmi
Kar leszerel, kimér, kar rendben van.
Csatlakozótól karig kimér, ott is rendben van.
Na itt ált meg a projekt, a következő lépés a (pedálsor felett lévő) csatlakozó és az ecu közti kimérés lesz.
Már semmin sem lepődöm meg, az is lehet, hogy egészen az ecu-ig kell kikábelezni.
Mint pl Haro barátom autójában:
teljesen ugyanaz a lábkiosztás tempomat téren mindkettőnknek, nála viszont az ecu csatijában pontosan az a négy tüske hiányzik, ami a tempomat vezérléséhez szükséges.
Nálam ezek ugyan benne vannak, de ez semmit sem jelent.
Újra kimérem, és ha nem találok semmit, akkor sajnos be kell húznom direkt ecu-tól a tempomat karig...
imádnám...
2
444
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- Forma-1
- 155
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV