Tagok >> süsnye >> 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V >> Blog
- Típus:155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:fekete
Júliusban végre volt időm foglalkozni a klíma problémával.
A kompresszor új, viszont nem húz be a kuplung a panel self-diagban sem.
Kezdődött a méregetés. 12V-t nem kap. Mivel a 12V kapcsolásához szükséges kábelek, relék rendben lévőnek tűntek így egyértelműnek tűnt, hogy a nyomáskapcsoló jel nem megléte okozza a problémát, vagyis nincs meg a gáznyomás a rendszerben.
Mivel viszont, azt mindenképpen ki akartam próbálni, hogy a kuplung működik-e, ezért direkt 12V-t adtam neki, és meglepődve tapasztaltam, hogy így sem húz be.
Itt már kezdtem kétségbe esni, hogy feleslegesen dobtam ki egy csomó pénzt az új kompresszorra, aztán jött az ötlet, hogy próbáljuk meg direkt 12V-tal ill. direkt testtel (akksi negatívot a kompresszor testre kötni). Lám, így behúz a kuplung. Akkor ez legalább jó.
Kis kutakodás, kérdezgetés, olvasgatás után kiderült, hogy a 8V-be a kompresszornak külön testkábelje van. Elkezdtem keresgélni, nem találtam felszerelt testkábelt, ez is elmaradt a kompresszor felszereléskor a "szerelőnél". ;)
Ismét jól jött, hogy anno Marklar kollégától elhoztam egy szép adag tyúkbelet, így találtam is megfelelő kábelt, a megfelelő sarukkal, de sajna csak pirosat (a feketék túl hosszúak és túl jó állapotúak voltak, ezért nem akartam szétvágni őket). :)
Így már direkt 12V-vel behúz, szóval lehet menni klímáshoz, hogy csináljon nyomáspróbát...
0
590
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia