Eleinte csak melegen, később viszont már hidegen sem indult. Irány a szerelő (Jani).
A computer azt mondta, hogy hőgomba, de ennek a cseréje kevés volt. cseréni kellett a fordulatszám-jeladót és egy relét is.
Már egy ideje eltűnt a fékfolyadékom, amikor autóporszívózás közben észrevettem, hogy az eltűnt folyadék mind a lábamnál van !
A felső kuplungmunkahenger volt a hibás.
Karter csere, + a jobb első csapágy is cserélve lett.
Kőbányán a Gyömrői úton 50-es ! tempónál, egy huppanó után koppant az alja, a karter megrepedt a ma délelőtti olajcsere után ! :((
Karter 20.000, csapágy 15.000, olaj 2.500.
Beruháztam egy szivargyújtóról működő fűthető ülésbetétbe !
Mivel a benne lévő akksi erős volt ugyan, de nem mai darab és sajnos nem bírta a tempót, ezért ma kapott egy BOSCH S3 56A akkumulátort + egy BOSCH ablaktörlőt.
Ma, szüleim aknájában megvolt az olajcsere. Valvoline maxlife 10W40 került bele (miután a motortisztító elvégezte a munkáját) + a szűrők. 193800 km.
Az autóval kapott kézifékbowdent kicserélte a szerelő, mivel a munka elhúzódott így grátiszban ! :-)