Mutasd

>> Szerviz2009-11-13

Pár héttel ezelőtt másodszor is zárlatos lett 1 cella az akksimban és megmértük a töltést az akkumulátorosnál...hát alapjárat semmi, 4000fordulat/percnél produkált valami kis 13.6Vot.
A felújítás annyiból állt hogy kiszedtem,lemostam,kitisztítottam,csapágycsere, a szénkefék még bőven jók voltak nem úgy mint a csuszógyűrűk.Finom kis barázdát csinált magának.4000 lett volna a cseréje ugyhogy inkább elvittem 1 esztergályos ismerősömhöz aki tökéletesen leszabályozta nekem és fel is csiszoltuk.Fesszabályzót bemértem 14,3V.Összepakoltam és mehetett a kocsiba.Továbbá lecseréltem a szíjat és a kábeleket is mind kivettem kimértem és felcsiszoltam a test és pozitívokat 1aránt.Lecseréltem a sarukat is ilyen aranyozott tunyingossasra+kap még testmegerősítést.Na mind1 a lényeg hogy a töltés 1. indításra(emelkedett alapjárat) 14,3V lett.Aztán ez kicsit visszaesett de most alapjáraton 13,9 és ha felpörgetem eléri a 14,3-at.Elégedett vagyok:)
Képek: