Mutasd

>> Szerviz2014-11-02

Az ajtókonzolt gond nélkül tudtam cserélni. A tanksapkanyitó már kicsit bonyolultabb lett. Elölről 2 db imbuszfejű csavar fogja. Elkövettem azt a hibát, hogy a tanknyílás felől akasztottam be a bovdent. Ezáltal a végén levő fehér műanyagot eltörtem. Ez a műanyag felelős azért, hogy a képen látható szerkezetben maradjon stabilan a bovden.
Ha nem stabilan helyezkedik el, akkor előfordul, hogy becsúszik a tanksapka, vagy pedig nem tudom úgy becsukni, hogy bármikor egy kisebb szél ki ne nyissa. A megoldás a következő lett:
A bovden végén levő fehér színű műanyagot technocollal megragasztottam. Kicsit hagytam száradni, majd pedig átlátszó ragasztószalaggal stabilizáltam. Ez után, már stabilan a sárgával jelölt helyen maradt. A ragasztószalagot 2-3 soron tekertem körbe. Többször nem szabad, mert akkor nem megy a bovden a helyére. Ezután a csomagtartó felől a képen látható szerkezetbe, a helyére illesztettem. Ezután szürke színű kimondottan erős ragasztóval körbetekertem 1-2 soron, megakadályozva, hogy később esetleg gondom lehessen vele. Hogy a bovden a meghatározott pályán maradjon és ne mozduljon el, ezt kétoldali ragasztóval értem el.
Végeredmény: Úgy működik, mint újkorában. :)

Egy kis plussz. Mivel a műanyagfestékből maradt még, így az első és hátsó ütközőcsíkokat és a rendszámtábla alsó csíkját is lefestettem. Az ütközőket mindig fekete műanyagápolóval színeztem, de remélhetőleg most pár évig nem lesz rá szükség.