Mutasd

>> Szerviz2014-04-28

A szervízelés még márciusban történt, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak egy rövid bejegyzést.
Hazautaztunk 14-én este egy hétre, hogy az esküvő előtti fontosabb dolgokat még leszervezzük. Csöritől kértem egy időpontot jó előre, hogy biztosan beférjen az autó az adott héten. Igazából nem volt semmi komoly probléma, csak a bal elejéből jövő kopogást kellett megszűntetni. Ezt a bal első lengőkar okozta, ami most cserélve lett. Ezen kívül a motorháztető bowdenjén kellett állítani, mert már nehézkes volt a nyitása.
Itt kint kellett még azóta a kipuffhoz hozzányúlni, mert a flexicső utáni rögzítés megadta magát, ami így 13 év után elvárható probléma. :) Megkapta a nyárigumikat is, úgyhogy erről is levan a gond.
Ami viszont bosszant, hogy kb. negyedévente a motor és a testkábel saruja közötti oxidáció miatt annyira leromlik a kontakt, hogy az autó nem indul el. Jó, hogy már tudom hova kell nyúlni, különben pórul járnék.
Ilyenkor mindig lecsavarozom a sarut, kicsit megcsiszolom az alatta lévő részt + a sarut is és mehet minden vissza. Ezt a problémát hétvégén szó szerint rövidre fogom zárni, mert idegesít. A baj eredendően az lehet, hogy a saru vörösréz a felfogatási pont meg valami öntvény ugyebár és a két különböző fém nedvesség hatására kisebb galvánelemként működik, ahol az oxidáció jelentős.
(A km állás jelenleg a 218 ezerhez közelít.)