Mutasd

>> Szerviz2010-05-04

A hétvégén nekiduráltam magam a nemműködő kilométeróra titkának: azt már korábban megfejtettem, hogy a jeladó műxik, tehát csak az óra vagy a kábelek lehettek bűnösek. Az ebajról vettem is műszarcsoportot (ne kérdezzétek mennyi volt), de a kilométeróra még az eredetinél is rosszabb volt (legalább a fordulatszámmérő már oké). Aztán megláttam Misike76 hirdetését a régi 33-as cuccokról és sok minden ismerősnek tűnt: így esett, hogy a 33-as kilométeróra bele átköltözött a Spider műszerfalába. Ezután már csak be kellett kalibrálni: ez úgy történt, hogy a félig bekötött műszerfallal az ölemben, egy GPS-es az ablakban fel le rohangászta egy bekötőúton és egy csavarhúzóval b@sztattam a műszer finombeállító potméterét egész addig, hogy 2-5km-en belül mért a gps-hez képest. Sajnos napi számláló és kilométerszámláló még nincs, mert a 33-as órája egy lábbal több, mint a Spider bekötése és még nem jöttem rá, hogy ez jeladóról kap testet, vagy csak simán test kell, neki, de majd ez is meglesz, most örülök annak, hogy minden mér... A néhai 33 266000-nél dobta el az óráját és ím, most egy Spiderben forog tovább. A következő az utasoldali ajtózár lesz - ezt olyan félelmetesen elbarmolták, hogy csak ideig óráig tudtam működésre bírni. Sebaj, föl az ebaj-ra! Stay tuned, hamarosan ugyanitt a Spider jobboldali ajtaja című műsorunkban!