Mutasd

>> Szerviz2007-08-28

Ezen a télen sok minden történt.

A sok törés után elhatároztam, hogy felújítom, ami hajtáslánc, ezért:

Első körben szereztem egy TS váltót. A GTV6 egyes és kettes fokozatai annyira rövidek, hogy gyorsuláshoz ugyan marha jók, de hétköznapi forgalomban elég nehezen használható, azaz az egyes irtó hamar leforog. Ugyanakkor nagyot is ejt, így jobban kopnak a szinkronok. Tehát a terv az volt, hogy a TS egyesét és kettesét átteszem a GTV váltójába. Így lesz egy 4.10 végáttételű TS váltóm, de a GTV spirálos kihajtásával. Logikus, nem? :-) Ez emlékeim szerint 40 forintba került nekem.

Második körben sikerült szereznem egy eredeti GTV6 dupla tárcsás kuplunszerkezetet. Mondanom sem kell, hogy nekem már egytárcsás volt alatta, ezt anno mindenki cserélte,mert az új cucc 300e körül mozog. Ezt elvittem egy tuningműhelybe, ahol felszabályoztattam és kibalanszíroztattam a lendkereket, plusz csináltattam hozzá kuplungtárcsákat. Ez a mutatvány összesen 50 ezer forintomba került.

A kardántengelyt szétszedtem és kompleten újrahardyztam. A hátsó már új volt, így csak az elsőt a középsőt, a csapágyat és a csapágyházat kellett cserélni. Természetesen ha a csapágboltban voltam vettem a lendkerék tengelyhez is finom új csapágyakat. Ezekre összesen 60 ezer körül hagytam pént különféle boltokban.

2005 januárjában született a Transaxle Syncro topic, mert ekkortájt jártam körbe a szinkrongyűrű gyártás/felújítás témakörét. Sikerült is megoldást találnom, fastcarnak összeraktam egy 5 új szinkronos könnyített váltót, magamnak csak 2-re volt szükség. Plusz az összes bontott cuccomból a legjobbat raktam be. Szinkron, olajok, paszta, szimeringek 30e.

Új Cisam középdob; 35e

Emlékeim szerint ezen a télen léptem át a 100.000 km-t így a szükséges olajcseréket is elvégeztem. 30e.

Lejjebb csüccsentettem a hátulját is.,-)