Mutasd

>> Egyéb2013-09-24

Az első tárcsákat már akkor kellet volna cserélnem mikor cseréltem a brembo nyergeket de anyagi okok miatt a hozzá kapott még gyári tárcsák lettek felrakva ,amik had ne mongyam papir vékonyak voltak...ennek megis volt az ára mivel a fékerő messze nemvolt a toppon, amivel még közlekedni lehetett de az i-re a pontot a nagyobb fékezésnél fellépő rázkódás tette fel,nagyon sokat elvett a vezetési élményből. Zimmermann tárcsák mellet döntöttem mivel sok jót hallotam róluk ,meg hát legyen valami német is az olasz vason :) először fúrtakon gondolkoztam de azok 1xer annyiba kerültek volna igyhát maradtam a simáknál viszont a felrakás utánn próbaúton már érezhetően jobb volt a fék hatás annak ellenére hogy még össze sincsenek kopva, tehát most 500-1000 km -ig nincs nagy fékezés szépen bekopnak aztán majd jöhet a teszt hogy mit is tudnak a brembo nyergek :) Sajnos cserélni kell a vezető oldali felső lengőkart is mivel vmi elviselhetetlen nyöszörgő hangja van bár igaz hogy a sztrongflex szilentek vannak benne de szerintem kompatibilitási gondok lehetnek vele ,tehát lengőkar ki szilenteket azért félre rakom, vettem egy utángyártott lengőkart, hát majd meglátjuk mennyit bir ki mindenesetre majd a poliueretán szilentek fognak vissza menni pici módositással,továbbá mivel le lessz ültetve a gép vettem két toronycsapágy szilentet is mert már elég kopottak, nemárt kicserélni azokat sem, beszerelés után frissités....harmadik-negyedik képen látható a régi-új tárcsa vastagsága hát no comment :D