Mutasd

>> Tuning és extra2009-05-25

Nézegettem mindenféle ülés fűtést, a Wabesco bár tökéletes lett volna, de 30eFt-ért húzosnak találtam, aztán a vaterán vettem gyári bmw-s szettet 5eFt-ért. Kipróbáltam, teljesen szuper, 2 vezetékes, az egyik direktbe kapcsolt, a másikhoz vmi szabályozott fesz kell - sajnos ezt a kapcsolót hiába kerestem. De nekem a sima kapcsolt is megfelel. Az ülés szétszedése kicsit szöszölős, elvégre kárpitos munka :) megoldható, csak idő kell hozzá :) Az ülés ( hamár kint van :) az oldalsó műanyagok lecsavarozása után a hátsó alsó részen szétnyitható a (bőr)huzat, majd hátul benyúlva ki lehet oldani a huzatot rögzítő, feszítő damilokat. Ezután rátettem a huzat tetejére a fűtőszálas lapot és a fölösleget levágtam, majd a damilok helyét megsaccolva kilyuggattam 6 helyen. Ezután becsúsztattam a szivacs és a huzat közé a fűtőszálas szövetet, és átfűztem rajta a damilokat - na ez idegölő volt :) - aztán meg a szivacson keresztül, majd hátulra és ott rögzíteni. A fenék részen sajnos, a huzatot drót gyűrüvel rögzítették, ezt ki kell operálni kombifogóval, majd a fűtőszálas szövet méretezés-vágás-lyuggatás-behelyezés jött, és mivel a fém gyűrüket veszélyesnek találtam a fűtőszál közelében, ezért gyorskötöző műanyaggal húztam vissza a huzatot. Természetesen a kábeleket a középkonzol felé vezettem ki, majd ott vagy a műszerfalon keresek helyet a kapcsolóknak ( kis kerek kapcsolók piros leddel :) aztán majd az akksiról húzok egy kábelt 20A biztivel.