Mutasd

>> Szerviz2009-03-10

Azt hiszem elkezdem egy laza előszóval, hogy mindenkinek világos legyen az alfa feeling.

Alapjáraton a kipufogóból előtörő csodaszép kékes árnyalatú füsttel kezdődött. :P

A Turbó leszerelése után egyértelművé vált, hogy a csapágyazása kukás, a turbó tengelye úgy mozgott mint a régi műanyag dömperem hátsó tengelye. :S
Ezen kívül a melegen vészesen leeső olajnyomás arra enged következtetni, hogy sajnos a főtengely csapágyazásával is hasonló a helyzet.

Az elhatározás megszületett, ha már lúd legyen kövér... szedjük szét apró darabokra, és egy részletes állapotfelmérés után teljes motorfelújítás következik.

Jelentés a jelen helyzetről:
-Turbó a múlt héten landolt a turbósnál, jelenleg csak reggelente egy imát tudok elmormolni az érdekében... legfőképpen a javítás költségét csökkentendő :DD
-A motor a hétvégén pár nap küzdelem után pozíciót váltott.. most éppen az autótól 5 méterre egy raklapon leledzik. :)) Nemsokára kezdődik a szétszerelés.

A nagy bontogatásnak az a hátránya, hogy sokmindent meglát az ember ami idáig elkerülte a figyelmét. Hopp itt egy szilent cserés... hopp ott pár cső amiből új kell.. jajj ez a stab. rúd hogy néz ki.. stb... a sok matek óra átka pedig, hogy az ember rögtön számolni kezd, és mindjárt sok nullával.
Mondjuk előnye is van ha az ember olajos kézzel a kocsi előtt csücsülve vakarja a fejét. Nevezetesen, hogy hajzselére egy ideig nem kell költeni. :))))

Költségeim idáig: 3 darab sebtapasz. :P

Képek... coming soon.. ;-)