- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Nero
A motorblokk szétszerelése után mellbecsapott a rideg valóság.
- Főtengely köszörülés - csapágyazás szükséges.
- Henger fúrás + új dugattyúk kellenek.
- Kell még 2 db új vezérműtengely, és a hengerfej is mehet a gépműhelybe.
A balansztengelyek siklócsapágyai az olajteknőben henteregtek, ez volt az oka az elégtelen olajnyomásnak.
Ettől függetlenül a motor többi része is kopott.
A hengerfejről annyit, hogy kb 8 szelepesként üzemelt a Q4 ... minden második bütyök el van kopva vezérműtengelyen.
Aki legutóbb "mókolt" rajta /mivel másnak ezt nem nevezném/ nem sajnálta a jófajta piros tömítőanyagot sehonnan... még a hengerfej alól sem. Találtunk is a motor minden részében kis piros cafatokat henteregni... hogy lenne egy évig impotens az a jóember..
Mérgemben megittam este egy láda sört és egy üveg gömbszörpöt.. amitől most éppen a halálomon vagyok... de legalább tudtam gondolkodni. :P
Marad a gyári teljesítmény, az egyetlen változtatás, hogy a rohadék balansztengelyek mennek a kukába...
Holnap nekiindulok vezérműtengelyt keresni, és kérek árajánlatot a gépműhelyben.
Költségem: ... kb 10k amit elittam... de legalább volt hatása :DDDD