Mutasd

>> Szerviz2009-03-15

A motorblokk szétszerelése után mellbecsapott a rideg valóság.
- Főtengely köszörülés - csapágyazás szükséges.
- Henger fúrás + új dugattyúk kellenek.
- Kell még 2 db új vezérműtengely, és a hengerfej is mehet a gépműhelybe.

A balansztengelyek siklócsapágyai az olajteknőben henteregtek, ez volt az oka az elégtelen olajnyomásnak.
Ettől függetlenül a motor többi része is kopott.

A hengerfejről annyit, hogy kb 8 szelepesként üzemelt a Q4 ... minden második bütyök el van kopva vezérműtengelyen.

Aki legutóbb "mókolt" rajta /mivel másnak ezt nem nevezném/ nem sajnálta a jófajta piros tömítőanyagot sehonnan... még a hengerfej alól sem. Találtunk is a motor minden részében kis piros cafatokat henteregni... hogy lenne egy évig impotens az a jóember..

Mérgemben megittam este egy láda sört és egy üveg gömbszörpöt.. amitől most éppen a halálomon vagyok... de legalább tudtam gondolkodni. :P

Marad a gyári teljesítmény, az egyetlen változtatás, hogy a rohadék balansztengelyek mennek a kukába...

Holnap nekiindulok vezérműtengelyt keresni, és kérek árajánlatot a gépműhelyben.

Költségem: ... kb 10k amit elittam... de legalább volt hatása :DDDD