Mutasd

>> Esemény2012-07-21

Mivel a nyár elején belehúztam a karbantartásokba, ezért év végéig egész jól bírta. :)))
Ott maradt abba, hogy:
-elvittem futóműveshez, ott közölték, hogy nagyon repedezett vagy 2-3 gumiharangom. Meg azt is, hogy jobban járok, ha lengőkar csere után állítják be...
Így ismét gumiharang csere, s
-2db új lengőkar is, utána a futómű állítás.
-kicsit elkezdett hangoskodni a kipuff is, így a fél év folyamán lett középső dobom...
-mindezt megelőzte a lambda szonda cseréje, mert egyik napról a másikra +2-3l el nagyobb lett a fogyasztásom
-év végére azért össze jött még 10000km -nyi út, meg még 1 olaj csere is lett.
-elkezdtem a szépítgetést is, mert egy 2,0 16V Super műszerfalát/ belsejét raktam át, hogy stimmeljen a már meglévő MOMO fakormányomhoz is :)
-a tetőkárpit cserét már majdnem el is felejtettem :)
-a 14" os téli kerekek elboltolása után lett télre is 15" szettem. Ráadásul Zender! :)
Így már télen sem csúnya a verda. :)))

Viszont a megtett km-ek tükrében a második fél évem elég "nyugis" volt. :)

Majd el felejtettem, hogy minden évben (előző autóimon is), átszoktam nézni az alját.
Drót kefe/korong, rozsda maró, rücsit nem sajnálva akadályoztam meg a gyorsabb burjánzást is...
Láttam rajta előre haladott rozsdákat is, de úgy ítéltem meg (-$$$), hogy jövőre hagyom a nagy pénzek elköltését.
Az év folyamán egy volt osztály társam, aki autós újságíró lett. Megörökítette az újságjába ezt a már szebb, mint egy éve autót is... :)