Mutasd

>> Szerviz2012-08-05

Végre eljött az idő. 2008.04.hó. Az esztergomi tali utáni héten.
Szóval már régóta tervezgettem a lakatolást fényezést. Jó pár napot áldoztam rá, hogy megtaláljam a megfelelő lakatost. Fényező adott volt.
Úgy alakult, hogy az öcsém ismerőse (aki veterán autókat újít fel) lett a nyerő.
A megbeszélt időpontra szétszedtem és elvittem hozzá.
-a leglátványosabban a hátsó sárvédők voltak szétdőlve. De vittem 95 utáni széles elemeket. (sajna javító ív nincs az 55höz, új sárvédő meg 92/105e ft/db lett volna!?) Így maradt a jó állapotú széles/ szélesítés.
-csomagtartó alján és a taposó lemezeken is találtam hibákat az évenkénti kapirgálásaim/ rücsizéseim alatt. Írtam egy listát.
Kértem a srácot, hogy ezeket is csinálja meg. Meg a lelkére kötöttem, hogy nézze át a bódét és mindent rakjon rendbe. Nem eladásra szeretném megcsinálni. Az a "kivételes" helyzet volt épp, hogy volt pénzem, s nem számított volna +/- 30-40e ft sem. Csak jó legyen.
Sajnos még 3-4x vissza kellett mennem hozzá, amit utána a rücsizéskor észre vettem hibákat kijavítani.
Ez az eset is bizonyítja, számomra, hogy nehéz jó lelki ismeretes lakatost (is) találni.
Pedig a műhelye dugig volt kipakolt vázra szedett 40-50-60... éves mercikkel.
Gondolom félre rakta egy kicsit a zsíros melót... :/
De összességében azért még így is jó munka lett a vége.