Tagok >> sprint83 >> 155 2.5 V6 >> Blog
- Típus:155 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Rosso 130
Csere éretté váltak a tárcsák és betétek az autón. De ha már cserélem akkor gondoltam, hogy nagyobb fékhatás nemártana. Így a gyári 284 mm-es első tárcsák helyét átvették a Fiat Coupé 20VT 305 mm-es tárcsái, a nyergek pedig egy 166-ról származó 4 dugattyús brembok lettek. A nyergek felszerelésez kellett még 1 pár konzol is (a méretekért és tanácsokért köszi Gery83).
A tárcsák Ferodo márkájúak, a betétek Delhpi.
Sajnos a fekete 16"-os OZ felnijeimet el kellett adni, nem fért el a fék mögötte.
Helyette 17"-os felnik lettek 205/40R17-es Kumho Ecsta gumikkal.
És a 15"-os téli kerekek is felejtősek lettek, így az is ment.
De ez így még nem elég, valamit a hátuljával is kellett kezdeni.
Az állandóan berohadó, gyenge gyári nyergek lekerültek. Helyette a GTV alumínium nyergek mentek fel. Végre normálisabb a kézifék is, az üzemiről nem is beszélve.
De még mindig van egy hiba a rendszerben, mégpedig a fékerő szabályzó. Ez sem állt már a helyzet magaslatán. Nem is kísérleteztem vele, vettem egy bontottat és azt újítottam fel. Az autón lévő karja egyáltalán nem mozgott, a dugattyúk sem. A le és felszereléshez le kellett venni a tankot.
A matricákért köszönet GT-nek!
Összegezve: brutális lett a fék! Össze sem lehet hasonlítani a régivel.
A következő projekt: futómű.