Mutasd

>> Szerviz2012-07-04

Indul az autó.....nem indul az autó.....indul az autó......nem indul az autó....
Mivel mindenki csak találgatott, kezdésnek cseréltettem benn egy üzemanyagszűrőt.
Mivel már előtte is "köhögött", ezért raktam bele winns adalékot, hátha kitisztítja a rendszert, ezért gondoltam, hátha megindított vmi mocskot, ami fenn akadt a szűrőn.
Szóval, régi Unix-os szűrő kidobva, Knecht szűrő betéve.

Éééééés
indul az autó.....nem indul az autó.....indul az autó.........nem indul az autó.........nem indul az autó.....nem indul az autó....
Hosszú keresgélés után, (így utólag 88,888888% biztonsággal állíthatom, mivel azóta indul, csak el ne kiabáljam) megállapították, hogy az üzemanyagszivattyúm lesz a gond.
Megnéztem a listaárát, a boldogságtól nem úsztam, kis kedvességgel elhoztam, és már futottam is vele a szerelőmhöz, hogy szereljünk.
Mivel -utólag belátva hülyék voltunk- csak ekkor vettük ki a teljes házat, rájöttünk, hogy az az AC pumpa amit hoztam, egyáltalán nem belevaló, ismét nem voltam boldog.
Egy bosch-t találtunk benn, megnézve annak a listaárát (122.000 jó magyar ft), átgondoltuk mégis az eredetileg megvásárolt Meat & Doria beszerelését.
Szétszedésnél ugyebár kiderült, hogy a benn lévő házat és AC pumpát egy másik alfához hozta, ill. a szétszedés folyamatából ítélve- erőteljesen buherálva volt a dolog.
Megnéztük a nyomásokat, az új fél bar-ral többet is nyom papíron mint a régi, így azóta minden oké. Reméljük így is marad.
Egyúttal gyorsan lerendeztük az olajcserét is, régi Shell olaj kidobva, új Selénia beletéve, Mann filter szűrővel.

A helyzethez képest olcsón megúsztam.

További projektek tervben, folyt köv....