Mutasd

>> Esemény2023-08-28

2023-08-28 17:14:43
"Nagy nap", a kocsi elhozva kereskedőtől, mostantól nem csak "pártoló tag" vagyok a klubban. :) Az autó osztrák előéletű, egy Eger melletti kereskedésben vettem, miután állapotfelmérő szakemberrel is átnézettem. Nagyon jók az első személyes benyomások, a kocsi műszakilag, motorikusan nagyon rendben van, kivülről mintha új lenne, belül is csak akkor találok kopást ha nagyon keresem, minden működik, klima is primán hűt, a hangszórók rendben szólnak. Mindenhol gyárinak megfelelő rétegvastagságok a karosszérián, hibakódmentes számitógép.
A 150 km hazahozás mint próbaút nagyon jó élmény volt, a kocsi kb mint a bőven negyvenes nő, aki igen sokat simán letagadhat a korából. :) Azt hiszem, le is fogok tagadni, ha bárki kérdezi, 2017-es :)
Van saját OBD2 olvasóm, igy megnéztem otthon, még mindig hibakódmentes.
.
De azért a kor az kor, szóval a nagyon jó első benyomások mellett látszanak teendők is. Az első még ma kész is lett egyből a kereskedőtől elhozás után, a kocsira felkerült a korábban megrendelt 4 új Vredestein gumi, a rajta lévők nagyon kopottak voltak. Múlt héten megérkezett a 2DIN beépitőkeret, szóval lesz új fejegység is, a mostani alap rádió AUX csatlakozóval és szivargyújtóval biztosan újul.
Holnap reggel viszem induló szervizre, olaj, szűrők, stb. Fényszórók polirozása is egy teendő valamikor, de nem akut.
Szeretném rendesen megcsináltatni most az elején amit kell, azután jó lenne ha vagy 4 évet le tudna szolgálni, lányom eljutna a jogsiig, azután első autójaként város-előváros.
.
A kocsival egy konkrétabb hiba, vagy inkább bosszúság azért van, a bal első ablak amikor a keret nélküli ajtó nyitáskor-záráskor fel-le kicsit mozdul, akkor ehhez nyöszörög egyet, nem durva, de hallható, remélem, nem összetett proléma, és a szerviz tudja megoldani. A másik még nem probléma, de az lehet hamarosan, a kipuffogódobot jó eséllyel 1 éven belül cserélni kell.