Mutasd

>> Esemény2022-11-03

Hol is kezdjük... majd írok egy másik posztot is, mint epikus műt a múzsához - mert ezt egy nagyon király autó :) 28000 km-et tekertem bele ez idő alatt, ami elég sok - de úgy élvezem azóta a munkát, hogy megvan :))

Volt néhány viharfelhő felettünk:

Valamikor április-május környékén érkezett két kavics. Az egyik a jobb oldali A oszlopon hagyott heget. Vettem VIN alapján javító festéket - lassan csak elérek odáig, hogy lekenjem :) A másik a szélvédőt találta el, és meg is pattant. A Szélvédős Feri 20 ezer Ft-al később megcsinálta, de a nyoma ott maradt. A casco épp hogy kifizette a javítást, sikerült megpattintani a szélvédő bal élét, és elindult a keresztbe repedés... csere! Budaörsre vittem, ők cserélték új gyári szélvédőre. A biztosító hülyét kapott :D

Ez időtájt történt, hogy egy keréknyomás ellenőrzésnél szép nagy puklit vettem észre a bal elsőn. Szerencsére elég volt csak egyet cserélni, nem kopott még le annyira. Garanciáról szó se lehet természetesen, biztos megütöttem (nem emlékszem rá). Pirellit legközelebb amúgy is csak a kávéfőző tömítésnek vennék, autóra nem - ez is megerősített benne.

Viszont azért csak 8 a 9 hónap, mert a drága egy szeptemberi napon egy napi állás után úgy döntött, életre kel magától! A hátsó lámpái össze vissza égtek, az ajtóra azt hitte nyitva van... miközben az autó zárva volt! Másnap Budaörs, diagnózis: bodycomputer teljesen hülyeségeket beszél, csere. 1 hónapot kellett várni, mire megjött az új. Addig az Assistance fizetett nekem egy Avalon-os bérautót: VW T-roc. Borzasztó volt, és nem is értem ez milyen dolog PR szempontból, de ez van. Most már meggyógyult, végre ismét élhetem.

Természetesen megvolt a 15 ezres szerviz is nyár elején, két hét múlva pedig jön a 30.000km