Tagok >> Föci papa >> 166 2,4 JTD 20V Multijet >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD 20V Multijet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:sötétkék (metál)
>> Esemény2013-10-05
Jár az agyam mi okozhatta az egész meghibásodást
Egyenlőre megállapításom, hogy ugyan fém volt a vezetőgörgő, de műanyagkosaras rögzítése volt a golyóknak.
Az biztos, hogy a műanyag elolvadt és a kosárban a golyók egymáshoz érhettek, ami biztos súrlódást és hőképzést jelenthetett, egyben oldalirányú elfordulással is járt, ami a vezérműszíjat egy irányba eltolta.
Ha a képet megnézitek a vezetőgörgő belső oldalán és a másik képen ahol a földön vannak az alkatrészek, látszik a kosár elolvadt darabjai.
Szerintem a vízpumpa is hasonló sorson van mert szorul, mégis az oldalirányú lógás nagyon nagy.
Hogy a vízpumpa adta be a kulcsot először, vagy a vezetőgörgő nem tudom.
Egy biztos, minden jel anyag hibára utal.


Online tag
0
Vendég0
482
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- KRESZ
- Zenebutik
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
