Mutasd

>> Szerviz2022-05-28

Jobb oldali kerék csapágy csere miatt ment szerelőhöz, de mivel két csonkállványom amit felújítottam volt és azokon csapágy is, így azok kerültek fel. De nem úsztam meg a jobb oldali ezen is búg így oda SKF új csapágy került
( Előző 20e km bírt.(GSP) azelőtti pedig 10e km-t se
De nem ált itt meg a szerelés, mert megy vizsgára így átnézve az első tárcsák cseréje, betétek oké, de féknyeregeket is cserélni kell( volt felújított); hátul valamiért ragadt a fék ezért ott is felújított nyereg került fel.(szintén meglévő betétekkel)
Valamint a féltengely gumiharang kiszakadt és azt is kellett cserélni. És a féltengely is át lett szerelve a bontott/magmaradtból.
De ha már átnézés akkor a futóműt is. Így jobb felső lengőkar és bal alsó csere. Ezekből is volt bontottam.
Első lengéscsillapítók cseréje(szintén volt) valamint Eibach rugó lecserélése gyárira úgy elől mint hátul. Hátul jók (2 éves Billstein a lengéscsillapító)
És még kapott egy új motor alsó burkolatot is