Mutasd

>> Szerviz2017-01-04

Egy ideje már hallgattam az indítómotor brutális fémes visító hangját minden indításkor. Eljött az ideje a felújításnak. A kiszerelése nem volt egyszerű, de a V6-nál kevés dolog az. A motor felújításához szükséges összes alkatrészt beszereztem, nem csak a hibásat, hanem mindent ami jellemzően elromolhat benne. Kicseréltem minden alkatrészt, alaposan kitakarítottam és mehetett vissza minden a helyére. Azóta szinte hang nélkül indul a gép.
A 2011-ben cserélt bontott termosztát elég rossz állapotba került az utóbbi időben, max 80°C-on már nyitott, de szobahőmérsékleten sem zárt rendesen, emiatt nagyon nehezen melegedett. Kapott új Behr termosztátot. Azóta nagy hidegekben is max. 4-5km után az előírt 87°C-on áll a mutató.
Pollenszűrőt is cseréltem, már szép fekete volt a régi.:)
214000km