Mutasd

>> Szerviz2024-10-08

Pályanap előtt felszereltem a régebben vásárolt motorvédőt, hogy ha van bármi folyás, akkor az megfogja, mert a versenypályát tilos bármilyen folyadékkal belocsolni.
A lidl-ös szegecsanya behúzót most használtam először, mert nem voltak felfogatási pontok az egyébként rávaló "haspáncélnak". Kiváló cucc, nagyon ajánlom!

Kapott vadi új M8-as imbuszfejű csavarokat, szép nagy alátéteket, és örültem.

Vásároltam egy csövet az olajszűrő hőcserélőjének, mert nagyon megtörtnek tűnt ami rajta volt, mintha nem rávaló lenne. Az 5. boltban végre találtam, felszereltem szép új bilincsekkel, melyhez a hűtőfolyadékot le kellett engedni a rendszerből.
Ez sem tökéletes, itt is van némi keresztmetszet szűkülés, de sokkal jobb, mint volt.

Elkezdődött -volna- a hűtőrendszer légtelenítése, de az autó nem indult.

Néhány nappal előtte raktam a tankba egy Liqui Moly injector tisztítót, mondom ha Kakucsig csinál valamit, akkor jó, ha nem, akkor placebónak biztos jó :D
Elég furcsa egybeesés, gondoltam kioldott valami szennyeződést a tankból és eldugította az üzemanyag szűrőt -ami kb. vadi új- ,de azért vettem rá egy újat.

Az autó továbbra sem indult.

A másik tippem a főtengely jeladó volt, rendeltem egy újat, beszereltem, indult.
Mindez 1.5 nappal ARC Trackday előtt :D

Az autó rendben felért ,pályanapozott, majd visszaért. Kb. 500km-es etap. Apró-cseprő hibáktól eltekintve oké, látszik ,hogy mivel kell foglalkozni a 2025-ös pályanapokig.