Mutasd

>> Szerviz2013-01-26

Először is a kuplung munkahenger javítás: ehhez nem sok közöm volt,mert a sógorom javíttatta Ráckevén .Végül is csere lett a vége.
Az autó ekkor már működőképes lett.
Haza kerülése után,a kézi vezérlés átalakítása okozott kis gondot.Megterveztem a hozzám leginkább megfelelő átalakítást és egy ismerősömmel neki is kezdtünk .De valami szemétláda bejelentette a barátomat,hogy illegálisan javítja az autómat és meg is fenyegették.Így egy darabig húzódott a dolog.Ha valahová menni akartam sofőrt kelet keríteni.
Szo-szo valahogyan még is sikerült meg csinálni. Minden egy karon van, a kuplung: a kar lenyomásával,a fék: a befelé nyomással,a gáz, az értetődik. Fékezni a kuplung lenyomása közben is lehet. Ha valaki más vezet, egyszerűen meg akasztom a gázkart és így minden lábbal kezelhető,mintha a kézi vezérlés nem is lenne. Minden mechanikus,nincs elektronika.A régi autómban elektromos volt,sok bajom volt vele,és lassabban lehetett váltani.Ez így nagyon jó lett.
Eleinte egy picit furcsa volt a sok "ló",de nagyon hamar ráéreztem,köszönhetően a kocsi jól és könnyű vezethetőségének,minden kézre esik.