Mutasd

>> Egyéb2013-06-25

Mechanikai téren megmerevedtek a frontvonalak, 4 hete mindig a jövő hétre vállalja a szerelő... De a kárpitos elkészült egy munkájával és következő előtt szétszedte az üléseimet. Hétfőn hazahoztuk, kipakoltuk az udvarra és leszakadt az ég. Annyi időm volt, hogy egy gumimatracot dobtam a kupac tetejére és berohantam a teraszra. Fél óráig néztük a zuhogó esőt, utána mire elállt, beesteledett és csak behordtam válogatás nélkül. Már említettem egy előző posztban, hogy jó pénzt fogok keresni aszály idején a helyi gazdáktól, hát egyre biztosabb vagyok a dologban. Ez az autó ha kimozdul a garázsból akkor leszakad az ég...
Két komplett belsőből sikerült annyi zöldkockás anyagot menteni ami talán elég lesz egyhez. A fekete és a műbőr azért könnyen pótolható. Kimostuk a zöld kockás részeket, ne tudjátok meg mi volt benne... 30 év mocska azért nem semmi. Az első 5 áztatóvíz tök fekete volt, a következők már valamennyire átlátszóak. A mosás után már egészen kultúráltan néznek ki.
A kárpitos benézte és két jobbos ülésvázat adott, még szerencse, hogy kiterítettem az udvarra az egészet átnézéskor. Kiderült, hogy van 3 jobbos és egy balos ülésem. Szétkaptam az egy szem balost is. A rugókat savazom, holnap mennek galvanizálóhoz. A keretet hétvégén tisztítom, rozsdátlanítom, festem. Elhozom az ülés műanyagait, összeválogatom a legjobbakat, ha karcosak kipolírozom őket. A műszerfalat csak mosni kell elvileg.
Ha ebben a tempóban haladunk a nyár végére összeáll az egész és lesz egy csomó időm a januári OT vizsgáig a finomításkora.