Mutasd

>> Szerviz2021-04-03

Lenyugodva, újra végiggondolva mi okozhatja az 5000 fordulat feletti erőtlenséget illetve az ingadozó alapjaratot, nem tudtam másra gondolni, csak hogy el van rakva a vezérlés. Azért nem jött eddig ez szóba, mert elismert Alfástól vettem az autót, de más már nem maradt. TZolival beszéltük, van egy érzésünk hogy nem jts vezérlésrögzítővel hanem ts-el rakták össze, az lesz a hiba. Láss csodát, ráhibáztunk. A kipufogó oldal így csúnyán el lett fokolva. Beállítottuk, kapott egy új Dayco szíjat, 164282km-nél. Hosszbordás vezetőgörgő kissé fáradt azt majd cserélni kell. TZoli kedvessegből gyors nekiment polírgéppel a fényszóróimnak, egy lakkozás kellene még rájuk. A dadogó alapjárat kisimult, 5000 felett pedig eltűnt az eddigi hullámzó gyorsulás. Közeljövőben leméretem mit is jelent ez számokban, mit mutat a grafikon. Közben hoztam egy csapágyasnak mondott komplett motort, hát nem az volt, csak valami kókánymester "tuningolta". A váltó felöli támcsapágy hiányzott, nem baltásan könnyítették a főtengelyt, hanem sugárirányban a sonkák végéből, sorjásan hagyva mindent. Ilyen munka után első éves ipari tanuló koromban eltörték volna a mestereim a kezem. A motort a hengerfej miatt hoztam, mivel így 160 000 km felett tisztítanom kellene a korom miatt, akkor inkább építek egy újat, illesztve a szívósorral, leömlővel. Kiváncsian várom a következő erőmérést, hol tart most. Közben elkészültem a hamutartó helyére rakott olajhőmérséklet-olajnyomás óra együttessel, illetve alá raktam egy usb-t a telefonnak, ne merüljön ha wazet használok. Jól működik az olajhűtő, 120 fok fölé forszírozva sem megy, nyomás is van rendesen mindíg. 164400 km-nél felraktam a nyári kerekeket is, a télik 11400 km-t futottak.