Elég sok minden változott az elmúlt 10 év alatt...
Kezdődött egy difi szétrobbanással, így hosszabb időre letettem az autót.
Sajnos nem jegyzeteltem mindent, az emlékeim meg már eléggé megfakultak, de össze szedtem pár dolgot az elmúlt 10 évből.
Később csatolok is pár képet, amint megtalálom 😀
Főbb munkálatok :
- Teljes alváz és üregvédelem. (lecsiszolva, epoxizva)
- Bilstein B8 Nürburgring futómű szett.
- Elöl 330-as brembo fékek
- FL belső
- Hátul 276-os fék
- Gyári új váltó kulissza
- Újjáépített váltó
- Nero Vulcano teljes fényezés (Giulia szín)
- Új szélvedő
- GTA kerekek
- Gyári GTA xenon
- Gyári új 147 FL kormány
- Gyári új küszöb borítás
És még kismillió apróság..
Csak 1 db gyári kulcsot kaptam az autóhoz, így mindenképp szerettem volna pótkulcsot.
Ha már így alakult, 5 gombos amerikai kulcsot rendeltem az Aliról, ami meglepően jó minőségű.
Egy kis AlfaOBD, Proxy írás /rendezés és már megy is a Távoli indítás.
A nem nálam levő kulcsokat pedig töröltem.
Így már nyugodtabb vagyok 😀
Téli szettet nem kaptam az autóhoz, nyárra meg szeretnék egy másik garnitúra Felnit, ezért rendeltem 4db új téli gumit.
225/40 R18 előre
255/35 R18 hátra
U. I: 300HP nyári gumikon mókás tud lenni télen.. 😀
Már rég óta vágytam egy Giuliára.. Mindig mikor megnéztem egy tesztet, vagy elolvastam egy cikket, azonnal keresni kezdtem egy számomra megfelelőt.
A helyzet egyre rosszabb lett.. ha már megláttam valahol, szembe jött velem, újra rám jött a birtoklási vágy, mígnem már nem tudott győzni a józan ész.
Sikerült CarTársunktól beszerezni jó áron, egy pár gyári xenonos làmpát. Sajnos a jobbos trafó nem működik,úgy néz ki beázott.:/ El vittem elektronikai szervizbe,hátha meg tudják javítani.. Ha nem sikerül javitani nem lesz egyszerű találni az biztos.. Annyit sikerült kiderítenem,hogy a w203-as Mercinek is ilyen a xenon trafoja... Valami lesz😊
A fogyasztás már olykor olykor túl lépte a 15L-t is..:D Ha finoman közlekedtem vele is ennyit fogyasztott,meg ha temposabban Akkor is..Diag szerint is a Lambda a végét járta,így cserélve lett.:)
Valamiért el kezdett dadogni az autó.. Először csak alapjáraton csinálta, észre lehetett venni hogy közbe közbe ki hagy az egyik henger.. Majd magasabb fordulatszámon is el kezdett rángatni..Egy tankolást követően pedig egyáltalán nem ment egy henger..szuper...
Másnap indítom az autót,gyönyörűen jár minden henger,nem dadog,nem rángat és azóta hibátlan.. Hibakód nincs,remélem csak egy pillanatnyi rosz kedve volt😄
Nagyon nem érdekel,csak kíváncsiság képp: 250 km-t tettünk meg, 26,6 L üzemanyagból:) Ennek kb a fele város.
Fel lett polírozva a vas,rá fért.:) 3M-es pasztával, 3 különböző finomságban,plusz kapott egy réteg Vaxot is. Nem gondoltam volna,hogy ennyire jó lesz a végeredmény:)) A lámpák is fel lettek polírozva.:) Próba képp bele lett próbálva a xenon szett is,brutális.!:D
De mindenképp kell projektoros lámpa,mert a rend éber őreinek nem tetszene az biztos.
Ha valaki épített már projektoros lámpát,megköszönném ha meg osztaná velem,hogy kezdjek neki.:D
Aresi gond nélkül vizsgázott :)
Minden szépen,zökkenőmentesen zajlott,semmivel nem kellett "okoskodni"..:D
Meg is dicsérték,nagyon büszke vagyok rá,jól esett:)
Remélem az autó 100%-os lett.!:)
Hátsó tárcsák szabályozva,betétek újjak(textar) nyergek pirosra le festve.:)
Fékfolyadék csere is meg volt,kapott friss váltó olajat (Tutela cz75 synth)
Váltó olaj le cserélése is teljesen hozzá férhető..:D
A kézifék kötelek is ujjak,mind a két oldalon,ez hamar meg volt:)
Bal oldalt a felső lengőkar szilentezve lett,(Moog)
Úgy érzem,minden kis hibáját sikerült orvosolni,nagyobb gondja nem volt szerencsére,mondhatom azt,hogy az autó "hibátlan" .!:)
A holnapi KPM műszakin úgy is kiderül minden, remelem Aresi gond nélkül veszi az akadályokat,és tényleg minden rendbe van vele:)
Elvittük a vizsga bázis parkolójába,persze lábon..:D A 166 be kísért :) Az éjszakát ott tölti. Azon a 7.4km szakaszon is hibátlanul futott..:D És messze a leg szebb az ott parkoló autók közül..:)
3
642