Mutasd

>> Szerviz2015-01-20

A futómű gatyába rázásával megvártuk a műszakit. Elöl a két felső lengőkart kellett cserélni és egy keresztstabilizátort. Hátul egy keresztlengőkar ugrott ki. Megszűnt a nyöszörgés, kopogás, zuhogás. EGR szelepet is tisztított volna Gyuri, de sok dolga nem volt, mint kiderült az olasz gazdi már ledugóztatta. Így csak a MAP szenzort tisztította, légzsák lámpát ütötte ki, egy fényszóró izzót cserélt és a hátsó ablaktörlő lapátot. A lengőkar cserék miatt futóműállítás is volt.
Ami belekerült az autóba:
Első felső lengőkar jobb - TRW
Első felső lengőkar bal - TRW
Első keresztstabilizátor bal - Lemförder
Hátsó keresztlengőkar - Febi
Fényszóróizzó - Osram
Hátsó ablaktörlő - Champion