Mutasd

>> Szerviz2008-11-10

Most kicsit összezsúfolom az első hónap történéseit, mivel csak ma éreztem először erőt, hogy elkezdjem ezt a blog-ot bővíteni.
Tehát első nagyobb project a gépen a gyújtásrész javítása volt. Sajnos megvételkor a kocsi eredeti gyújtáskapcsoló részében el volt törve egy kis fogaskerék, és ideiglenesen egy 164-es gyújtásszerkezete volt benne. Nah szóval ezt a problémát kijavítottuk, úgyhogy ez a hiba letudva.
Következő volt a motoros antenna, amit megpróbáltak lelopni ezért ezt is cserélni kellett. Szerencsére hamar hozzájutottam egy univerzálishoz az internet segítségével, ami kisebb "faragások" árán passzolt is a gyári helyére.
Volt egy "kis" elektronikai probléma is. Nem működött a hátsó ködlámpa,a hátsó ablakfűtés, illetve a belsőtér világítás. Ezen a hibán a relékapcsolók megfelelő áthelyezésével, illetve hiányok pótlásával sikerült túllépni.
Természetesen a beltérben is volt egy-két apró hiba ami idegesített, ezért hamar nekiálltuk annak is. Még régebben eltörött a vezetőoldali első ajtónyitó kar rugója (mint gondolom sok márkatársnak:-) ezért itt ki cseréltük a rugót, illetve ha már ezt a részt javítottuk az eltörött pöckét is megragasztottuk az elektromos ablak gombjainak. Szóval már nem állnak erre-arra dőlve:)) Jah nem működött a vezető ülést döntő kar, ami egy 5 perces melóval jobb lett mint újkorában.