Mutasd

>> Szerviz2015-11-13

Az ausztriai kellemetlenségek után felhívtam Dudás Zolit és elmeséltem mi történt. 3-án fogadott is minket. A javítás 13-ára készült el.
Ezeket javították:

- Turbófelújítás (115.000 Ft)
- Klímakompresszor felújítás+töltés (60.000 Ft)
- önindító felújítás (20.000 Ft)
- olaj+szűrők (20.000 Ft)
- munkadíj (30.000 Ft)

Múltkor volt már porlasztócserém és váltó felújításom. Lassan "új" lesz a kocsi.

Részletesebben:

Turbo: kipufogó oldali lapátkerék sérült volt, tengely égett, kopott, a geometria akadt a koksztól
Klíma: már egy ideje búgott a klíma, ezért kértük, hogy nézzenek rá. Nyáron már 2x volt a kocsi a Hüllő Kft-nél, de harmadikra nem kértünk belőlük. A diagnózis: a kompresszor lóg, csapágyas, ház tömítetlen és ereszt (zöldes folyadék), alig volt benne olaj (egy "gyűszűnyi").
Önindító: náluk egyszer nem indult gombnyomásra, csak kattant, a behúzó tekercset kellett cserélni és kapott új szénkeféket is
Olaj: Motul 8100 X-Clean 5W-40

Észrevették, hogy az első alsó lengőkarok szilentjei kezdenek átszakadni. A kiadás mértéke miatt abban maradtunk, hogy majd ha kopog cserélve lesznek (lehet csak a szilentek ha a gömbfej jó állapotú).
Korrekt, szimpatikus csapatot ismertem meg bennük. Jó munkát végeztek.