Tagok >> Gegee >> Giulietta 1.75 TBi QV >> Blog
- Típus:Giulietta 1.75 TBi QV
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Bianco Pastello
Történet úgy indult, hogy sehogy. Nem akartam autót venni. 2014.07.12. kollégám munka után odasomfordált hozzám, hogy lecserélné a 156-os alfáját egy 159 SW 2.4 JTDm-re, és ahol ez a verda áll, ott van egy piros Júlia QV, amire ígéretet kapott, hogy kipróbálhatja a 159 mellett. Mivel én is ismerem a műhelyt és vezetőjét, gondoltam elmegyek én is, hátha vezethetem. Így is történt, miközben nézegettem a QV-t mögöttem állt a műhelyfőnök és nyújtotta a kulcsot, hogy akár mehetnénk vele egy kört. (Hogy az Ő szavaival éljek: „minden igazi alfásnak át kell élnie azt, amit ez az autó nyújtani tud”). Ha Ő mondja és igazi alfásnak tart, miért ne?!. :) Beültem, nagyon nem volt sok idő mindent végignézni, tudtam műszerfalilag mire számíthatok, egyesbe tettem indulás. Élőben szebb a műszerfal, mint képeken. Azt tudni kell, hogy az 1.75 TBi nem morog alapjáraton úgy, mint egy V6. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem jó, ellenkezőleg! Alapjáraton csendes, kívülről nem mondod meg, hogy milyen motor van a tető alatt. Nekem ez tetszik! Álló helyzetből való indulásnál igen is meglepetés szerűen hat. Viszont akkor előjön a hangja, gyorsulásról nem is beszélve. 15 perces tesztvezetés végén nagyon határozott véleménnyel szálltam ki a kocsiból…… Kell egy ilyen otthonra! Természetesen nem kevés pénz egy ilyen verda, de abban az állapotban ez valahogy nem foglalkoztatott és valójában nem is mértem fel a dolgokat. Egyből hívtam páromat, hogy eladjuk az Astra H-t és megkapja a 147-esem, mert jelen pillanatban nagyon könnyedén le tudnék mondani róla. Abban a pillanatban nem vett túl komolyan. :) Másnap már folyamatosan nézegettük a külföldi autókereskedő oldalakat, mert M.o.-gon sem a kínálat nem volt kielégítő sem a bizalom. Külföldön nem tudnak mit kezdeni azzal a mondattal, hogy valós a km állás?! Ez magyar betegség. 2010-2011-es évjáratú modellekre álltunk rá, főleg kevés km-rel rendelkezőt, fehér vagy piros kivitelűt kerestünk. Más nem jöhetett volna szóba. Augusztus 20.-ra lett 4 db befutó verda, ami közül lehetett választani. Persze, hogy más-más országban voltak. Mind a négy 30 ezer km alatti volt, főként kiállított autók voltak. Végül a választás egy fehér Giuliettára jutott, órában 9000+ km-rel. Az autó leinformált, valós km-rel, minden papírral rendelkezik, szervizkönyvtől elkezdve számlákig stb. Csupán Varsóba kellett elmenni érte. :) Szalon állapotú, vas nem látott havat. 2014.09.16. az autót átvehetem. Viszont még mielőtt dynamic állásba raknám, szeretnék cserélni olajat és szűrőket. Ki lehet ezt bírni? Muszáj lesz! Ez úton is szeretném megköszönni Nagy Balázsnak a kitartó segítségét, hogy életem első négylevelűjét vezethetem! Számomra ez a verda több, mint aminek látszik. :) Íme pár kép, még tréleren van. :)