Mutasd

>> Szerviz2015-09-16

Elérkeztünk a második fejezethez.
Futómű felújítás..... Kicsit félve vágtam neki, mert tudtam hogy nem lesz olcsó, próbáltam számolgatni mennyibe kerülhet, hogy fel tudjak rá készülni. De közben pedig arra gondoltam, amit a munkatársaim mondtak, hogy nagyon jó érzés lesz hidd el, mintha új autód lenne. Ezen felbuzdulva vittem el a bejáratott szerelőmhöz az autót.

Futómű:
Alsó lengőkar 2db ( a régiek szétkoptak)
Első lengéscsillapító 2db (a jobb első szivárgott)
Hátsó kitámasztó 2db (bal hátsó ki volt kopva)
Felső lengőkar szilentek 4db (nyikorogtak rendesen)
Féltengely porvédő
Futóműbeállítás

Egyéb:
Fékolaj (Ez legutóbb kimaradt a féknyereg festés miatt)
Selenia motorolaj 1L 5W-40 (tartaléknak kértem)


Az első futóműben lényegében csak a felső lengők (bár a szilentjeiket cseréltük és szilikonos zsírt kaptak) és a stabrúdak maradtak.

Nem után-gyártott cuccok kerültek bele, hanem gyári alkatrészek ezért nyilván az összeg is magasabb lett, de mivel mondtam hogy hosszú távra tervezek így inkább nem a kínai lengőkart tetettem bele. :D
Az eredmény magáért beszél :D brutál jó lett és tényleg mintha új autóm lenne. (egyébként halkan jegyzem meg, hogy így a pesti utak sem annyira katasztrofálisak, sokkal simábbak lettek).