Mutasd

>> Egyéb2013-07-11

Mostanában kissé hanyagolom a blogírást. Ahogy nézem, az utolsó bejegyzés a vezérléscseréről szólt, de nem valami bőven. Nem írtam le azt sem, hogy az előző cserekor sikerült a kipufogóoldali vezérműtengelyt egy foggal mellérakni. Amióta Csörinél jártam, szinte teljesen megszűnt az alapjárati "puffogás", és fordulaton is lelkesebben húz a szekér. Azelőtt betudtam annak, hogy a JTS nem annyira hegyes jószág, mint a Twin Spark, mert hát menni ment, csak nem akart megőrülni 5000 fölött. Na most már megőrül. :)

Pár nappal a vezérléscsere után Selénia Rally is volt. Az alapos felkészülés jegyében apámnak csak Diósjenő előtt pár kilométerrel mondtam meg, hogy hová is megyünk és hogy itinert fog olvasni. Egészen könnyen megemésztette a dolgot, és profi navigátor vált belőle úgy 2 perc alatt. A rajt előtt többször is végignyálaztuk az Alfákat a placcon. Azt hiszem, most értette meg az öregem, miért is kellett nekem olasz autó. A vak szlalom óriási volt, az útvonal gyönyörű, a feladatokon is jókat vigyorogtunk, csak kicsit sok volt az olyan, aminél csak le kellett olvasgatni valahonnan a megoldásokat. Ha idetéved véletlenül egy szervező, üzenem neki, hogy korábban azért rafkósabbak voltak ám. Rossz azért nem volt így se, de most csak ötös alá. A célban megkaptam a tavalyi fair play díjat. Köszönöm még egyszer! Vettem az akkor másfél hónapos kisfiamnak egy alfás sapkát. Kell még neki egy-két év, hogy belenőjön, de az ilyesmit nem lehet túl korán kezdeni. Jóatyámtól pedig kaptam egy lóherés kulcstartót - amit nem tudok a kulcsra akasztani, mert hiányzik róla az a kis fül. Egyelőre fogalmam sincs, mit kezdjek vele, a végén még kénytelen leszek újítani egy 4C-t, hogy legyen alkalmas kulcsom is. :)

Az is újság, hogy leszoktam a mosóról, ahová jártam, mert úgy adták vissza szegény Alfát, hogy a tetején éktelenkedő gólyaf0st (Komolyan mondom, a Dunántúl összes nagytestű madara az én autómra jár anyagcserélni...) csak szétkenték, de nem tűntették el. Érdekes módon a Tesco melletti mosóban egy perc alatt le tudtam szedni. Azóta oda járok és inkább a két szép kezemmel mosom a vasat.

Bénázás is akadt az elmúlt időben, konkrétan tegnapelőtt este. Azzal indítottam, hogy megtaláltam a munkahelyi parkoló bejáratánál egy vasoszlopot. Törni nem törött semmi, éppen csak a fényezést b@sztam össze a lökhárító sarkán. Szerencsére a rendszám megúszta. A fényezésen esett sebet talán egy polír is el tudja fedni, az önbecsülésem viszont már sose lesz a régi. (Dehogynem, csak legyen már hétvége. :))

Miután az Alfa orrát elintéztem, eszembe jutott, hogy a tükörtartó háromszögek fényezése is elég rusnya, szóval kezdenem kéne vele valamit. Késő este a dolgozónál, mindenféle szerszám nélkül csak addig jutottam, hogy a belső borítást leszedtem róla, és megszakértettem a csavarjait. Nem sok, de hiba ebbe is csúszott, ugyanis a borítás két tartó pöcke közül az egyik szublimált, sőt, nemlétezővé vált. Ezt is pótolni kell. Ja, a háromszöggel azt tervezem, hogy leszedem róla a festéket, alapozom, aztán matt feketére festem, amilyen eredetileg is volt. Ha nem sikerül elég jól, akkor is matt fekete lesz, csak festék helyett fóliából.

Kilométerállás: 182 229