Mutasd

>> Egyéb2020-06-18

Kompresszió méréssel indítottam a napot, egyes, négyes henger gatya, kettes, hármas meg meglepően jó.
Mérés után összepakoltam, de már nem tudtam indítani. úgy tűnik nem túl sokat bír az akku, hiába lett feltöltve...
Ellenőriztem a vezérmű, és a segéd szíj állapotát, mert ezen a motoron egyenlőre nem akarok ilyesmit cserélni, ránézésre még vállalhatóak...
Közben azt is sikerült észrevenni, hogy az előző nap betöltött ablakmosó folyadék, eltűnt a tartályból. Töltöttem bele némi vizet, és már lehetett is látni, hogy pötyörészik a lökhárítónál a tartály alatt. Ezért kiszereltem a tartályt, de az feltöltés után szépen tartja a folyadékot, majd máshol kell keresni a hibát...
Még maradt egy kis időm arra, hogy a majdnem fehéren villogó index izzókat kicseréljem. LED-et kapott, érdekes, hogy a 156-ban jól működnek. Itt is kívül jó ütemben villognak, viszont a visszajelző a műszerfalon úgy villog, mintha kiégett volna valamelyik, egyenlőre marad, majd később hagyományos izzót kap...
Még felfedeztem egy motorvédő burkolat darabkát lógni az autó alján. Egyenlőre nem is tudom levenni, mert elforog a csavar...
Mára ennyi jutott...